درمهمترین بازی از هفته بیست وهشتم لیگ برتر تیم تراکتورسازی درورزشگاه خانگی خود به مصاف استقلال تهران رفت که این دیدار زیبا با برد یک بر صفر تراکتور به پایان رسید.
کد خبر: ۴۱۱۱۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴ 20 April 2017
درمهمترین بازی از هفته بیست وهشتم لیگ برتر تیم  تراکتورسازی درورزشگاه خانگی خود به مصاف استقلال تهران رفت که این دیدار زیبا با برد یک بر صفر تراکتور به پایان رسید.
 
به گزارش تابناک ایلام؛ دوتیم بازی های هفته پیش خود را با پیروزی پشت سرگذاشتند و برد در این دیدار حساس تا حدودی نایب قهرمان لیگ را مشخص خواهد کرد.
 
برای تراکتورسازان در این دیدار،اخباری،شفیعی مهدی زاده، ایرانپوریان،آقای،کیانی،نوری،ابراهیمی،گودرزی، شریفی،ابراهیمی و حاتمی باری کردند.
 
رحمتی،پادوانی،جانواریو،زکی پور،حیدری،نوافکن،ابراهیمی،اسماعیلی،انصاری،برزای و رضایی برای استقلال به میدان رفتند.
 
نیمه اول ودر دقیقه 3 ضربه بازیکن تراکتور از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.دقیقه5 ضربه چکشی کاوه رضایی در اختیار اخباری قرار گرفت.دقیقه 8 ضربه سر محمد نوری خط طولی دروازه تراکتوری ها را طی کرد و به بیرون رفت.دقیقه12 ضربه سر شریفی از کناردروازه استقلال به اوت رفت.دقیقه 13 ارسال سعید آقایی از جناح راست توسط کاوه رضایی دور شد.دقیقه 15 ضربه ابراهیمی با اختلاف زیاد از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.دقیقه 16 موقعیت بازیکنان استقلال در محوطه جریمه تراکتور توسط مدافع این تیم دور شد.دقیقه20 ضربه قوی زکی پور از زاویه ایی بسته به بیرون رفت.دقیقه 26 ضربه سر رضایی از کناردروازه تراکتور به بیرون رفت. دقیقه دقیقه 33 ضربه کم دقت جابر انصاری در موقعیتی خوب از بالای دروازه اخباری به بیرون رفت. دقیقه 42 ارسال بازیکن استقلال با ضربه سر ایرانپوریان به اوت فرستاده شد. دقیقه 44 ضربه ایستگاهی ابراهیمی با ضربه سر خطرناک بازیکن تراکتور وعکس العمل خوب رحمتی به کرنر رفت تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.
 
نیمه دوم ودردقیقه 47 پاس دیدنی فرشید اسماعیلی به کاوه رضایی نرسید وتوپ در اختیار اخباری قرار گرفت.دقیقه55 پاس کوتاه رضایی در محوطه جریمه به برزای نرسید و توسط تراکتوری ها دور شد.دقیقه58 ارسال ابراهیمی با ضربه سر خطرناک پادوانی به بیرون رفت یک دقیقه بعد ضربه ابراهیمی از کناردروازه استقلال راهی اوت شد.دقیقه63 ضربه زمینی فرزاد حاتمی در دستان رحمتی قرار گرفت تا بازی همچنان بدون گل در جریان باشد.دقیقه 67 ضربه ایستگاهی ابراهیمی از کنار دروازه رحمتی به بیرون رفت.
 
دقیقه 70 ضربه آزاد کیانی توسط مدافعان آبی پوش دور شد. دقیقه 73 ارسال ابراهیمی از کناردروازه رحمتی راهی اوت شد.دقیقه 81 ضربه برگردان قربانی به کرنر رفت.دقیقه 83 پاس عرضی بازیکن استقلال به اخباری رسید.دقیقه 86 ارسال کیانی با ضربه سر بازیکن استقلال به اوت رفت. در ادامه پرتاب  اوت شفیعی توسط مدافعین استقلال دور شد که توپ به ابراهیمی رسید و شوت این بازیکن وارد دروازه استقلال شد تا ورزشگاه غرق در شادی شود.دقیقه91 ارسال ابراهیمی توسط مدافع تراکتور دور شد. تا بازی با برد شیرین تراکتور و صعود این تیم به رده دوم جدول به پایان برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار