در خبر‌ها آمده بود کمیسیون تبلیغات انتخابات مصوب نمود مناظره کاندیدا‌ها به شکل مستقیم پخش نخواهد شد و غیررسمی اینگونه منتشر شد این موضوع به پیشنهاد جنابعالی اتفاق افتاد.
کد خبر: ۴۱۱۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵ 21 April 2017
عدم پخش مناظرات نامزدهای ریاست جمهوری به صورت زنده ، چنان غیره منتظره  عجیب بود که بسیاری از مردم و سیاسیون به نوعی در شوک آن به سر می برند.
در این بین جناح های سیاسی خصوصا طرفداران دولت که به عنوان متهمان اصلی این تصمیم معرفی می شوند با قدرت اعلام می کنند که خواستار پخش زنده مناظرات هستندو در همین رابطه غلام رضا تاجگردون حامی پر و پا قرص دولت روحانی در نامه ای خطاب به وزیر کشور خواستار بررسی مجدد این موضوع شده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به وزیر کشور با انتقاد از تصمیم کمیسیون تبلیغات انتخابات برای عدم پخش زنده مناظره ها خواستار بررسی مجدد موضوع در راستای تقویت مشارکت مردم شد.

در نامه غلامرضا تاجگردون خطاب به رحمانی فضلی که در صفحه ی اینستاگرام وی منتشر شده است ، آمده است:

"بسمه تعالی
جناب آقای دکتر رحمانی فضلی
وزیر محترم کشور و رییس هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری
با سلام و احترام
در خبر‌ها آمده بود کمیسیون تبلیغات انتخابات مصوب نمود مناظره کاندیدا‌ها به شکل مستقیم پخش نخواهد شد و غیررسمی اینگونه منتشر شد این موضوع به پیشنهاد جنابعالی اتفاق افتاد. اگر چه در قانون اشاره‌ای به اختیارات هیات اجرایی در این زمینه نشده است ولی از انجا که این موضوع تاثیر بالایی بر فرایند و نتیجه انتخابات بجای میگذاردشایسته بود موضوع در جلسه هیات اجرایی طرح و حداقل نظر هیات به عنوان مشورت در جلسه کمیسیون مطرح میشد. حال که به نظر میرسد مردم و کاندیداهای محترم تمایل به این امر داشته و امکان بی اخلاقی در مناظرات به حداقل ممکن رسیده است، در راستای تقویت مشارکت مردم در انتخابات تصمیمی اتخاذ گردد موضوع مورد بررسی مجدد قرار گیرد.
غلام رضا تاج گردون.نماینده مجلس و عضو هیات اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری"
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار