تابناک: رئیس اداره آموزش و پرورش نطنز گفت: در دهمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، دبیرستان 12 کلاسه سمیه نطنز با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۴۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵ 10 February 2015

به گزارش تابناک، علی‌اکبر باباخانی پیش از ظهر امروز در آئین بهره‌برداری از دبیرستان 12 کلاسه سمیه نطنز اظهار کرد: این واحد آموزشی در سه طبقه و با زیربنای 3هزار مترمربع و از محل اعتبارات ملی تخریب و بازسازی مدارس فرسوده ساخته و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این دبیرستان دارای 12 باب کلاس درس، 14 باب اتاق غیرکلاسی و پنج باب آزمایشگاه، کارگاه، کتابخانه و سمعی و بصری است.

رئیس اداره آموزش و پرورش نطنز تصریح کرد: از جمله ویژگی‌های این دبیرستان عظیم وجود سالن اجتماعات با مساحتی بالغ بر 280 متر و نمازخانه مجهز و مفروش به مساحت 100 متر مربع است.

وی جمع اعتبارات هزینه شده در این واحد آموزشی را 15 میلیارد عنوان و خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های ویژه آقای فیروزی نماینده مردم نطنز در مجلس، در اخذ اعتبارات لازم و همچنین فرمانداری و اداره‌کل نوسازی، این پروژه که به مدت 18 ماه متوقف شده بود عملیات آن از سر گرفته شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بابا خانی اضافه کرد: تجهیز کارگاه IT این دبیرستان توسط خیر ارجمندی که خواست نامش فاش نشود با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال و تجهیز تعداد 16 دستگاه رایانه، برد هوشمند و دیتاشو جهت تجهیز کارگاه رایانه امروز هم‌زمان با افتتاح آموزشگاه به بهره‌برداری رسید.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار