تابناک: رئیس اداره امور مالیاتی نطنز از آغاز اجرای طرح جامع مالیاتی در نطنز و بادرود خبر داد.
کد خبر: ۴۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷ 10 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس پیش از ظهر امروز و با حضور مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان، نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی، فرماندار نطنز و جمعی از مسئولان ادارات نطنز اجرای طرح جامع مالیاتی در ادارات امور مالیاتی نطنز و بادرود آغاز شد.

رحمت‌الله ترابیان رئیس اداره امور مالیاتی نطنز در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح ضرورتی برای اجرای پروژه سامانه یکپارچه مالیاتی(ITS) است و فرایند‌های مالیاتی استاندارد‌سازی می‌شود و تمام اطلاعات در هر نقطه از شهرستانبه مرکز تهران متصل می‌شود.

وی افزود: با اجرای این طرح، اقدامات از حالت نوشتاری خارج و مردم به صورت الکترونیکی می‌توانند در هر جای کشور و یا خارج از کشور، اظهار‌نامه اینترنتی خود را ارسال کنند.

رئیس اداره امور مالیاتی نطنز نزدیک شدن به عدالت مالیاتی و تاثیر‌گذاری مثبت در پاسخ‌گویی به ارباب رجوع را از دیگر عوامل موثر در اجرای این طرح دانست و تصریح کرد: در مرحله نخست این طرح، تفکیک وظایف انجام شد و سپس نرم‌افزار‌ها و شبکه‌ها متصل شد.

وی اضافه کرد: برای اجرای این طرح در دو شهر نطنز و بادرود مبلغیک میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه آماده‌سازی سالن ارائه خدمات شده است و مردم می‌توانند برای تشکیل پرونده و پیش‌ثبت‌نام به سایت tax.gov.ir.www مراجعه کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار