ابراهیم فتایی:
فتایی گفت: ما دو منبع درآمدی مناسب در اردبیل داریم که از آن به درستی استفاده نکرده ایم یکی اینکه از ظرفیت گردشگرپذیری بقعه شیخ صفی و امامزاده های اردبیل به درستی استفاده نکرده ایم و دیگری غفلت از ظرفیت شورابیل است.
کد خبر: ۴۱۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶ 30 May 2015
ابراهیم فتایی در ارائه برنامه های خود به شورای شهر اردبیل، اجرایی نشدن طرح مدیریت پسماند برای شهر اردبیل را یک نقصان بزرگ دانست و گفت: متاسفانه در مقطعی سپردن طرح مطالعه این موضوع مهم به یک شرکتی که تخصص لازم را نداشت اکنون مشکلاتی ایجاد کرده است.
به گزارش تابناک اردبیل وی با بیان اینکه ریز برنامه های خود در موضوعات مختلف را بصورت مکتوب به اعضای شورای شهر ارائه داده ام افزود: یکی از محورهای اصلی شورا و شهرداری ایجاد منابع پایدار درآمدی است و در سالهای اخیر که ساخت و ساز کم شده شهرداری با مشکل مواجه شده است.
وی افزود: ما دو منبع درآمدی مناسب در اردبیل داریم که از آن به درستی استفاده نکرده ایم یکی اینکه از ظرفیت گردشگرپذیری بقعه شیخ صفی و امامزاده های اردبیل به درستی استفاده نکرده ایم و وظیفه شهرداری فقط آسفالت کردن معابر نیست.
فتایی در بخش دیگر سخنان خود  ظرفیت شورابیل را دیگر منبع مهم درآمدزایی پایدار دانست و گفت: اگر شورابیل در تبریز بود کل بودجه شهر تبریز را از آن تامین می کردند.
وی در ادامه بر لزوم فرهنگسازی برای جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی تاکید کرد و بصورت مکرر از سفرهای خارجی خود به لندن و مالزی و ... مثال آورد و گفت ما هم می توانیم از تجربیات موفق دنیا استفاده کنیم.
وی گفت: نیازی نیست حتما برای الگوگیری به اروپا برویم همین کلان شهرهای خودمان الگوهای خوبی برای توسعه اردبیل به ما ارائه می کنند. وی اجرای ایده احداث موزه بزرگ آذربایجان در شورابیل را از مهمترین برنامه های خود اعلام کرد.
وی همچنین گفت: مدیریت زمان در اجرای پروژه های شهری اردبیل باید ارتقاء یابد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سوبای سلطان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
از زمانی که اردبیل استان شد بیله سوار بیچاره شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار