مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل تأکید کرد:
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: زنجیره‌های کارآمد در نظام تعلیم و تربیت اعم از مدیریت، معلمان، ‌دانش‌آموزان و اولیا به همراه تجهیزات و فضاهای آموزشی باید مورد توجه قرار گیرند.
کد خبر: ۴۱۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸ 30 May 2015
به گزارش فارس، صابر سپهری در جلسه آموزش و پرورش مشگین‌شهر اظهار داشت: ما به راحتی می‌توانیم در حوزه تعلیم و تربیت و مدیریت توانمند در این بخش با نگاه واقع‌بینانه به این زنجیره‌ها نظام تعلیم و تربیت را تقویت کنیم.

وی مهمترین هدف شورای آموزش و پرورش را بحث مشارکت‌های مردمی، برطرف کردن تنگناها و تأمین منابع مالی دانست و گفت: هر اتفاقی که در آموزش و پرورش می‌افتد تمام جامعه را متأثر می سازد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل عنوان کرد: حلقه‌های اساسی در آموزش و پرورش، مدیریت مدارس، معلمان، دانش‌آموزان، اولیاء و تجهیزات و فضاهای آموزشی است که اگر این حلقه‌ها را محکم به هم وصل کنیم، می‌توانیم بر مشکلات این نهاد فائق آییم.

سپهری بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تأکید کرد و افزود: تکمیل پروژه‌های آموزشی همتی مضاعف می‌طلبد که بنده این پتانسیل را در این شهرستان سراغ دارم.

این مسئول مشگین‌شهر را خاستگاه مردان بزرگ علمی و دینی قلمداد کرد و در از تلاش‌های مدیر و کارکنان مدیریت آموزش و پرورش تشکر کرد.

در این جلسه مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل بیان کرد: اعتبارات به صورت عادلانه تقسیم شود و مشگین‌شهر برای برطرف کردن مشکلات فضاهای آموزشی نیاز به توجه ویژه دارد.

امید قیامی با تأکید بر تکمیل شدن سریع پروژه‌های نیمه تمام مشگین‌شهر افزود: این شهرستان نباید از دور عقب بماند و تکمیل پروژه‌ها باید تسریع شود.

در پایان این جلسه صابر سپهری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل و قیامی مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان از پروژه‌های در حال ساخت و نیمه تمام مدیریت آموزش و پرورش مشگین‌شهر بازدید کردند.

در این بازدید مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل نوسازی از پروژه‌های در حال ساخت از جمله پروژه خیرساز یاس و درمانگاه جدیدالاحداث فرهنگیان بازدید کرده بر تحویل پروژه‌ها در وقت مقرر تأکید کردند.

بر اساس این گزارش، مدرسه خیرساز یاس با متراژ 1800 مترمربع، در سه طبقه و با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و س300 میلیون تومان و درمانگاه فرهنگیان با متراژ1200مترمربع، در دو طبقه و هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان در دست احداث است.

انتهای پیام/

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار