فرماندار آبدانان ؛
فرماندار آبدانان گفت :نظارت برفضاهای رسانه ای ومجازی از طریق ارگانهای نظارتی وامنیتی اعمال می شود.
کد خبر: ۴۱۶۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵ 30 April 2017
 به  گزارش تابناک ایلام ؛فرماندار آبدانان دراین خصوص اظهار کرد:درصورت بروز تخلف در پیرامون انتخابات  از طریق ستادپیشگیری ازجرایم و وقوع تخلفات انتخاباتی درقوه قضاییه برخورد های لازم صورت خواهد گرفت.
 
مجید عسگری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص رعایت اخلاق انتخاباتی افزود:  رعایت قواعد و موازین انتخاباتی از سوی نامزدان حاضر در میدان رقابت و از سوی هوادارن و سایر فعالان سیاسی و ... می‌تواند به صورت مستقیم بر نتایج انتخابات و میزان حضور مردم در پای صندوق‌های رای موثر و تعیین‌کننده باشد.
 
وی شایعه پراکنی، حاشیه سازی، تشویش اذهان عمومی و اختلاف انگیزی را مهمترین آسیب های فضاهای مجازی عنوان کرد و افزود:به تمامی جرائم انتخاباتی در فضاهای مجازی و حقیقی در یک شعبه مستقل و به صورت  شبانه روزی خارج از نوبت ،رسیدگی و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.
 
وی افزود : مدیران شبکه های اجتماعی در امر اطلاع رسانی نقش بسزایی را ایفا خواهند کرد که  باید  این افراد از نظر قانون و مقررات موجود ، پاسخگوی تمامی مطالب، اخبار و اطلاعات منتشر شده از کانال و گروه های مربوطه باشند.
 
 ریاست دادگستری آبدانان نیز دراین جلسه اظهار کرد :باید با تلاش وایجاد یک فضای امن و آرام  زمینه را جهت تبلیغ شایسته و انجام برنامه های انتخاباتی کاندیداها فراهم آوریم.
 
سبزواری ادامه داد: دراین راستا باید اقدامات پیشگیرانه، ارائه هشدار و تذکرات لازم انجام گیرد تا از هرگونه تخلف و جرم انتخاباتی که می تواند از شور و شکوه انتخاباتی بکاهد جلوگیری شود .
 
وی درپایان عنوان کرد : برای حفظ آرامش مردم و ایجاد شور و شکوه در انتخابات، مسئولان ستاد های انتخاباتی به نص صریح قانون و انجام تبیلغات در چارچوب قوانین توجه ویژه ای داشته باشند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار