در دهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، پروژه دبستان دخترانه شهید طاهری روستای چنارسفلی اسدآباد به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۴۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹ 10 February 2015

در دهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، پروژه دبستان دخترانه شهید طاهری روستای چنارسفلی اسدآباد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش فارس،  در دهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی پروژه دبستان دخترانه شهید طاهری روستای چنارسفلی اسدآباد با حضور نماینده مردم اسدآباد در مجلس، مدیرکل نوسازی همدان، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان اسدآباد به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل نوسازی استان همدان در آئین بهره‌برداری از این پروژه با بیان اینکه عملیات اجرایی دبستان شهید طاهری روستای چنارسفلی در سال 86 آغاز شده بود، اظهار کرد: این پروژه به دلیل مشکلات عدیده‌ای که داشت، به تعویق افتاد و عملیات اجرایی آن در سال 91 ادامه پیدا کرد.

فرزاد تیموری با اشاره به اینکه دبستان دخترانه شهید طاهری روستای چنارسفلی در زمینی به مساحت یک هزار و 128 مترمربع به صورت اسکلت فلزی ساخته شده است، افزود: این مدرسه در سه طبقه شامل 6 کلاس درس، 6 اتاق و 2 سالن است.

وی با بیان اینکه سیستم گرمایشی موتورخانه این مدرسه از نوع دستگاه هواساز است، تصریح کرد: این مدرسه با رعایت مبحث نوزدهم مقرارت ملی ساختمان مبنی بر صرفه‌جویی در مصرف انرژی از نوع دیوارهای دوجداره و پنجره‌های upvc ساخته شده است.

مدیرکل نوسازی استان همدان ادامه داد: برای این دبستان سرویس بهداشتی به میزان 26 متر مربع، آبخوری 10 مترمربع، محوطه‌سازی یک‌هزار و 800 متر مربع و دیوارکشی 100 متر انجام شده است.

 وی با اشاره به اینکه برای ساخت دبستان شهید طاهری روستای چنارسفلی 7 میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه شده است، خاطرنشان کرد: این اعتبارات از محل اعتبارات تخریب و بازسازی است.

تیموری به افتتاح سه مدرسه روستاهای حسام‌آباد، احمدآباد، چنارسفلی در شهرستان اسدآباد در دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: یک پروژه مدرسه استثنایی هم در دست بهره‌برداری است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار