مدیر بنیاد فرهنگی حضرت موعود (عج):
مدیر بنیاد فرهنگی حضرت موعود (عج) گفت: اجتماع عظیم منتظران امام عصر(عج) همزمان با روزنیمه شعبان در مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۱۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ 01 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، حجت الاسلام سید جعفر موسوی نسب ظهر امروز در نشست خبری اعلام برنامه‌های دهه مهدویت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) در مشهد اظهار کرد: رسالت تمامی ما در دوران غیبت امام عصر(عج)، رسالت سنگینی است و در راستای معرفی مهدویت ناب باید قدم برداشت.

وی با اشاره به نام‌گذاری دهه مهدویت افزود:از پنجم تا نیمه شعبان مصادف با  ۱۲ لغایت ۲۲ اردیبهشت، برای هر روز نامی گذاشته‌ شده که به عنوان مثال پنجم شعبان را که مصادف با میلاد امام سجاد (ع) است، جامعه و حکومت زمینه ساز، روز ۱۱ شعبان و ولادت حضرت علی اکبر (ع) را روز جوان، انتظار و زمینه سازی ظهور و نیمه شعبان را مهدویت و انتظار جهانی نامگذاری شده است.

مدیر ‌بنیاد فرهنگی حضرت موعود (عج) در رابطه با برنامه‌های در نظر گرفته شده هفته مهدویت تصریح کرد: منتظران امام عصر (عج)در روز نیمه شعبان ساعت ۱۰ صبح با در دست داشتن شاخه های گل از میدان شهدای مشهد به طرف حرم مطهر رضوی حرکت کرده و در خطبه‌های نماز جمعه شرکت خواهند کرد.

وی افزود: برگزاری احیای نیمه شعبان در برخی مساجد و هیئت‌های مذهبی، نشست‌های صمیمی با جوانان و پاسخ به سوالات آن‌ها، افتتاحیه بزرگترین کتابخانه مهدویت در شرق کشور در مشهد و ثبت‌نام دوره تربیت مربی معارف مهدویت در مباحث تخصصی مرتبط، از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام است.

وی هدف از اجرای برنامه های دهه مهدویت را تبیین مهدویت ناب از قرآن کریم و روایات ، آشنایی بیشتر با حضرت مهدی (عج)، مقابله با یاس آفرینی استکبار، محسور نشدن به ابزار احساسات و افزایش روحیه امید، شادی آفرینی و عدالت خواهی  عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار