همزمان با اعياد شعبانيه و روز ولادت حضرت ابوالفضل العباس عليه السلام ، مراسم نكوداشت مقام جانباز به همت امور ايثارگران شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب در مجموعه فرهنگي و هنري امام رضا ( ع ) شهرك نفت اهواز برگزار شد
کد خبر: ۴۱۷۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ 02 May 2017
اين مراسم با حضوراستاندار خوزستان، مديرعامل شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب، مديركل بنياد شهيد و امورايثارگران خوزستان، مشاور استاندار در امورايثارگران و نيز جمعي از خانواده هاي ايثارگران شاغل در شركت مناطق نفت خيز جنوب برگزار گرديد .

همچنين در اين جشن پيام مهندس عالي پور، مدير عامل مناطق نفت خيز جنوب  در تجليل از مقام جانباز و ايثارگرقرائت شد .

مهندس عالي پور دراين پيام با اشاره به آموزه هاي دين مبين اسلام ، معارف اهل بيت و فرهنگ مترقي شيعه را مبتني بر شناخت ، شكوفايي و پايداري فضايل انساني و ارزش هاي جهان شمول بيان كرد .

همچنين در بخش ديگري از اين متن آمده است : " بركسي پوشيده نيست كه عامل اصلي و بقاي اسلام عزيز در طول تاريخ ، الگوپذيري از مكتب امام حسين ( ع ) و تاسي از ياران و پيروان با وفاي آن حضرت دردفاع از باورها و ارزش هاي متعالي اسلام بوده است .

 در ايران ، ام القري تشيع نيز امنيت ، عزت ، صلابت و تماميت ارزشي كشور طي چهار دهه گذشته مديون جانفشاني سه نسل از فرزندان انقلاب و شاگردان مكتب امام راحل عظيم الشان است كه در مقاومت و مبارزه اي مستمر حماسه هاي بي بديل عاشوراي حسيني را در كربلاي ايران و خوزستان تكرار نموده اند و اكنون نيز با گذشت سه دهه از پايان جنگ تحميلي ، خط سرخ شهادت را در دفاع از حرم اهل بيت و حريم ولايت  تداوم بخشيده اند . "

بر اساس اين گزارش برپايي نمايشگاه امورايثارگران و اجراي ساير برنامه هاي شاد و مفرح فرهنگي هنري براي خانواده ها، از ديگر برنامه هاي اين  شب  بود .

گفتني است در اين مراسم از آقاي محمد محمدعليزاده جانباز روشن دل هفتاد درصد شاغل در مناطق نفت خيز جنوب و حافظ كل قرآن با اهداي لوح، تقدير به عمل آمد.

منبع: تابناک
برچسب ها: مهندس عالي پور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار