معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، گفت: دگرگونی در امداد برای ارتقای اعتماد عمومی ضروری و ایجاد نگرش، تفکر بسیجی و جهادی با همکاری فرهیختگان نیکوکار زمینه ساز ارتقای خدمات کمیته امداد امام خواهد بود.
کد خبر: ۴۱۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴ 31 May 2015
به گزارش تسنیم مصطفی خاکسار قهرودی در دیدار با آیت‌الله نعیم‌آبادی، نماینده ولی فقیه هرمزگان در خصوص نهضت مسجدسازی گفت‌وگو کرد.
آیت الله نعیم آبادی در این دیدار گفت : تعداد زیادی مسجد در روستاهای هرمزگان در حال احداث است که امیدواریم تا پایان امسال تمامی روستاهای هرمزگان مسجد‌دار شوند.
وی مشارکت مردم، خیران و زکات را از مهمترین منابع تامین هزینه ساخت مساجد عنوان کرد.
همچنین معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در نشست صمیمی با حضور خیران حوزه مشارکت‌های مردمی، فرهنگی، قضایی، موسسات خیریه، رسانه، حامیان و کارشناسان در کمیته امداد هرمزگان با اشاره به بالا بودن پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های استانی بویژه استان هرمزگان، بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها را برای توسعه رفاه جامعه مددجویی ضروری دانست.
وی به اقدامات قابل تقدیر گذشته در این نهاد اشاره کرد و افزود: تغییر و دگرگونی در امداد برای ارتقای اعتماد عمومی لازم و ضروری و ایجاد نگرش و تفکر بسیجی و جهادی با همکاری فرهیختگان نیکوکار زمینه ساز ارتقای خدمات کمیته امداد امام خواهد بود.
خاکسار اظهار کرد: بهره‌گیری سازمان یافته از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد و مراکز نیکوکاری زمینه‌ساز تقویت سرمایه‌های اجتماعی در خدمت‌رسانی به محرومان ونیازمندان است.
در این نشست تخصصی فرهیختگان نیکوکار، افراد حاضر در این جمع به بیان نقطه نظرات و نقاط ضعف و قوت امداد پرداختند و پیشنهاداتی برای ارتقای اعتماد عمومی ارائه دادند.
همچنین معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) در نشست شورای مدیران کمیته امداد هرمزگان اعتماد مردمی را شاخص اصلی این نهاد دانست و گفت: اصلی ترین وظیفه در کمیته امداد بر دوش همکاران مددکار در حوزه مشارکت های مردمی است؛ چرا که همکاران مددکار در حوزه مشارکت های مردمی بیشترین ارتباط را با مددجویان، نیازمندان و محرومان دارند.
وی تقویت ارتباط با خدا در کنار حسن ارتباط با مردم و ساده سازی روند اداری خدمات مورد نیاز مددجویان را از جمله راهکارهای تقویت اعتماد مردم عنوان کرد و یادآور شد:انجام کارها مبتنی برارزش ها و توجه به قضاوت ها و نظر های مردم از مهمترین شاخص های کمیته امداد برای خدمت رسانی به نیازمندان است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار