رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان رضوی گفت: درصدد راه‌اندازی باشگاه‌های کوهنوردی محلات در مساجد مناطق مختلف مشهد مقدس هستیم.
کد خبر: ۴۱۸۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸ 05 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،احمد زحمتکش اظهار کرد:برنامه‌ریزی‌های مربوط به توسعه ورزش کوهنوردی در مشهد انجام شده، در سال جاری با همکاری شهرداری مشهد، کوهنوردی به محلات مشهد وارد می‌شود.
وی افزود از سال گذشته در بخش همگانی با همکاری شهرداری مشهد اتفاقات خوبی افتاده، به فراگیر شدن این رشته توجه ویژه‌ای شده، دراین راستا در فصل بهار برای آموزش کوهپیمایی در محلات هماهنگی‌های صورت گرفته است.
رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان رضوی با اشاره به اینکه بر اساس این طرح قرار است، باشگاه‌های کوهنوردی محلات در مساجد مناطق مختلف مشهد راه‌اندازی شود یادآور شد: یک مربی نیز برای هر باشگاه اختصاص می‌یابد تا پس از آن، گروه های کوهنوردی محلات بتوانند به راحتی به این ورزش دسترسی داشته باشند، به این صورت ورزش همگانی نیز گسترش پیدا کند.
زحمتکش  با بیان اینکه در بخش همگانی، کارگروه محیط‌زیست تشکیل شده است، گفت: کوهپیمایی تنها موضوع مورد نظر این هیأت نبوده، به موضوعاتی همچون آموزش پایه و بحث‌های زیست‌محیطی نیز توجه شده است.
وی بیان کرد: در خصوص موضوع محیط‌زیست، تفاهم‌نامه‌ای با مدیرکل محیط‌زیست خراسان رضوی امضا شده، علاوه براین، با آموزش‌و‌پرورش نیز نشست‌هایی برگزار کرده‌ایم که عملیاتی شدن این موضوعات در سال جاری صورت می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار