آقای طاهایی! مازندرانی‌ها را به خیر شما امیدی نبوده و نیست، بی‌زحمت شر نرسانید و برای دنیای خود در بین مردم اختلاف‌افکنی نفرمایید. اصولگرایان خردورز عنوانی است سرقتی و برای فرار دولت روحانی از چهار سال بی‌اعتنایی به مشکلات مردم استان.
کد خبر: ۴۱۹۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷ 06 May 2017
بلاغ، آقای طاهایی تلاش جناب‌عالی برای عَلَم کردن تابلوی جعلی‌ایی بنام اصولگرایان خردورز نشانگر دو خبر است. به نظر این‌جانب خبر اول وضع وخیم و ناگوار دولت یازدهم در مازندران است که با اینکه بیشترین رأی را از مردم بزرگوار مازندران گرفت اما برای نجات کشاورزان و رهایی از بحران بیکاری جوانان مازندران دست روی دست گذاشت و مردم و جوانان را با فقر و تنگدستی در سفره‌هایشان تنها گذاشت و حالا برای غلبه کردن بر بحران مقبولیت و روی‌گردانی مردم، عناصر نفوذی خود را برای اختلاف‌افکنی و افزایش سبد رأی به این دیار اعزام کرده است.
 
نکته‌ دوم بر اساس شنیده‌ها و اخبار، انتخاب شخص جناب‌عالی برای نمایندگی تابلوی جعلی اصولگرایان خردورز؟! است؛ بااینکه تابلو از نظر اندیشه‌ای، تابلویی سرقتی است اما ما خدا را شکر کردیم چون انتخاب شما برای نفوذ در اصولگرایان خردورز مازندران بیانگر اوج کم‌خردی و کم‌حافظگی و بحران خرد در این اتاق فکر بود. به این دلیل که برابر گواهی و شهادت کارشناسان استان، در بین استانداران مازندران، شما جزو ضعیف‌ترین، کم‌کارترین و بی‌برنامه‌ترین و کم‌رمق‌ترین مدیران تحمیلی بر استان بودید و این ادعای من با یک سؤال ساده از تمامی نخبگان استان قابل‌اثبات است؛ مدیریت رها و لویی جرگه‌ای؛ نداشتن دستور کار دقیق در جلسات؛ ندانستن اولویت‌ها در کار؛ مدیریت باری‌به‌هرجهت، مدیریتی با اتلاف وقت مدیران در جلسات برنامه‌ریزی استانداری و اظهارنظرها و سخنرانی‌های بی‌حاصل و ملال‌آور در هنگام نیاز استان به کار و تلاش، ملاقات‌های بی‌حاصل با بعضی افراد زیاده‌خواه و… ازجمله این دلایل است.
 
آقای طاهایی! مهم‌ترین مشکل کنونی استان ورشکستگی در حوزه‌ اقتصادی و اجتماعی است؛ آیا نمی‌خواهید این روحیه کسالت و ناتوانی و کهن‌سالی و خسته و بی‌رمقی را به نفع جوانان استان و رونق در تولید فروپاشیده کنار بگذارید.
 
چون از نظر فردی شما را انسانی متدین می‌دانیم، به شما توصیه می‌کنیم که بیش از این‌ سبب رنج مردم زجرکشیده‌ مازندران نشده و نفرین جوانان بیکار و تحصیل‌کرده مازندران را با راه‌اندازی تابلوهای بی‌خاصیت و کم اثر و به لحظه اندیشه‌ای؛ سرقتی! پشت سرخود رواج ندهید، البته اگر تمایل دارید با این اقدام سبب تفریح مردمان شوید شاید قابل‌تحمل باشد!
 
اما سال‌هاست که همه می‌دانند شما یک فرد شناخته‌شده و البته کم اثر، بی‌برنامه و … در جریان اصلاح‌طلب هستید و به اردوگاه این جریان سیاسی تعلق‌خاطر دارید. فراموش نکردید که حتی پس از اقدامات سرکرده‌ فتنه تلاش می‌کردید نام و یاد آن فرد را در شورای برنامه‌ریزی و اداری استان زنده نگه‌دارید.
 
جناب‌عالی هیچ‌وقت اصولگرا نبودید؛ انتصاب شما در دولت قبل هم حرکتی کاملاً اشتباه بوده و سوابق شما هم بیانگر حفظ موقعیت و قدرت فردی بوده است.
 
مردم از این روحیات که افرادی همیشه در همه دولت‌ها باشند و خود را به قدرت نزدیک کنند خسته‌اند؛ مردم افراد بی‌اعتنا به قدرت و همسو با نجات کسب‌وکار خود می‌خواهند؛ مردم مازندران به دولت غیرسیاسی و غیر حزبی و فراجناحی و البته جوان و غیر تن‌پرور و غیرکسل نیازمندند تا بحران چهار سال اخیر را در حوزه‌ اقتصادی و اجتماعی و کسب‌وکار از سر جوانان و مردمش باز کند.
 
فراموش نکنید که مردم مازندران به خاطر بی‌وفایی دولت حق‌دارند از آقای روحانی عبور کنند؛ چرا شجاعت ندارید و به اسم خودتان و تابلوی خودتان وارد تبلیغات نمی‌شوید؟! چرا با تابلوی سرقتی؟!
 
آقای طاهایی! مازندرانی‌ها را به خیر شما امیدی نبوده و نیست، بی‌زحمت شر نرسانید و برای دنیای خود در بین مردم اختلاف‌افکنی نفرمایید؛ اصولگرایان خردورز عنوانی است سرقتی و برای فرار دولت روحانی از چهار سال بی‌اعتنایی به مشکلات مردم استان.
 
آقای طاهایی! زیر تابلوی سرقتی نمی‌توانید کسب‌وکار حلال اما فروپاشیده مردم استان و بحران بیکاری جوانان مازندرانی را سروسامان دهید.
 
محسن (منصورعلی) زارعی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار