رئیس میراث فرهنگی شهرستان خلیل آباد گفت: گردهمایی بزرگ سالانه " آبگرم کوهستانی خلیل آباد " پنجشنبه 21 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۱۹۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰ 07 May 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، حمیدرضا محمودی صبح امروز یکشنبه 17اردیبهشت ماه اظهار داشت: اجرای بازی های بومی محلی، بازار گردی، موسیقی محلی و سنتی،  بهره مندی از حوضچه های طبیعی آب گرم، از جمله برنامه هایی است که در این گردهمایی یک و نیم روزه تدارک دیده شده است.
وی افزود: غذاهای سنتی و دمنوش های گیاهی، شنا در آب گرم و کوهپیمایی و عبور از میان حوضچه های طبیعی عمیق آب از دیگر برنامه های این تور است.
رئیس میراث فرهنگی شهرستان خلیل آباد گفت: علاقه مندان به حضور درگردهمایی آبگرم کوهستانی خلیل آباد باید شرایطی مانند بیمه ورزشی به دلیل کوهپیمایی نیمه سنگین، داشتن کاور ضد آب برای موبایل و دوربین و دیگر لوازم به دلیل عبور از حوضچه های طبیعی عمیق آب، کلاه و عینک آفتابی و کفش مناسب، لوازم کوهپیمایی  را رعایت کنند.
گفتنی است این تور یک و نیم روزه 5شنبه 21اردیبهشت ماه برگزار می‌شود علاقه مندان تا 19اردیبهشت جهت ثبت نام می توانند با شماره های 09159323310رضا رحیمی و 09156205864محمودی  تماس بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار