در جای جای شهر ،ستادهای انتخاباتی دایر و بنرهای بزرگ تبلیغاتی نامزدها خودنمایی می کند ،در هر گوشه شهر صدای موسیقی وپخش آواز کردی و محلی به گوش می خورد .
کد خبر: ۴۲۲۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۵ 12 May 2017

با آغاز فرجه قانونی تبلیغات انتخاباتی ، رقابتهای انتخاباتی اعضای شوراهای اسلامی شهرهای ایلام وارد فاز جدیدی شد . راه اندازی ستادی های انتخاباتی کاندیداهای پر تعداد شوراهای شهر خصوصا در مر کز استان ،فضای شهر ایلام را حسابی انتخاباتی کرده است.

به گزارش تابناک ایلام،تبلیغات رسمی کاندیداهای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر ایلام که از روز گذشته رسما آغاز شده است ،فضای این شهر را تغییر داد.

هزچند که کاندیداهای شورای شهر و طرفداران آنها ،دومین روز تبلیغات رسمی خود را پشت سر گذاشتند ؛اما داغ شدن رقابتهای این دوره از انتخابات شورای شهر به یمن حضور 146نامزد تصاحب 7کرسی شورای شهر مرکز استان ،نوید بخش انتخاباتی پرشور وشب و روزهای پر هیجانی برای شهر ایلام خواهد بود.

در جای جای شهر ،ستادهای انتخاباتی دایر و بنرهای بزرگ تبلیغاتی نامزدها خودنمایی می کند ،در هر گوشه شهر صدای موسیقی وپخش آواز کردی و محلی به گوش می آید. در گوشه وکنار خیابانهای شهر ، حضور طرفداران کاندیداهایی را شاهدیم ،که سعی دارند به هر طریق ممکن پوستر،تراکت های حاوی زندگینامه و تصاویر کاندیدای مورد حمایت خود را به رهگذران تحمیل کنند.

هرساله در نیمه شعبان ،سالروز ولادت باسعادت منجی عالم بشریت ،براساس یک سنت مذهبی جای جای کشور مراسم مذهبی و جشن وسروری بر پا می شود ، در دومین روز از آغاز فعالیتهای تبلیغاتی اعضای شورای شهر ،این روز بهانه ای شد تااز بسیاری از ستادهای انتخاباتی نوای موسیقی وآواز به گوش برسد. حتی برخی از ستادها پا را فراتر گذاشته و با دعوت از خواننده و گروه رقص و آواز ،چهره ستاد را به فضایی شبه عروسی مبدل کرده بودند.

هرچند که امروز سومین وآخرین مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری نیز از رسانه ملی پخش شد ،اما باید اقرار کنیم که فعالیت ستادهای انتخاباتی شورای شهر، حداقل در شهر ایلام ،حتی این مناظره و فعالیت ستادهای انتخابات ریاست جمهوری را تاحدودی تحت شعاع قرار داد .

ناگفته پیداست که این اقدامات ستادها ،به شور وهیجان انتخاباتی و افزایش مشارکت مردم در پای صندوقهای رای منجر خواهد شد ،اما بهتر است این روزها مدیران ستادها و طرفداران آنها با نصب العین قرار دادن قانون ،قدری هم هوای شهروندان و مخصوصا کارگران شهرداری را داشته باشند.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
کدام قانون ؟؟؟چرا اموال بیت المال را از شوراهای فعلی از قبیل خودرو وخط موبایل را از انها تحویل نمی گیرند. که دارند برای منافع شخصئ وانتخاباتی خود استفاده میکنند؟این عمل سوء استفاده نیست به نظر شما؟؟؟!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار