کد خبر: ۴۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۹ 10 February 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، عبدالرضا منصوری بعدازظهر امروز در مراسم راه‌اندازی مجتمع فرهنگی آموزشی دارالقرآن خانه کارگر شهرستان‌های لامرد و مهر که با حضور طه محجوب دبیر اجرایی دارالقرآن خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران در سالن اجتماعات شهید جنگ‌آور فرمانداری لامرد برگزار شد اظهار داشت: قرآن کریم به‌عنوان چراغ هدایت ما را در مسیر رستگاری قرار می‌دهد و باید همیشه با قرآن کریم مأنوس باشیم و قدر این فرصت گران‌بها را بدانیم.

وی افزود: امروز نگاه دنیا به انقلاب اسلامی دوخته ‌شده است چراکه این انقلاب به برکت قرآن، اهل‌بیت عصمت و طهارت و رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

فرماندار لامرد از برگزاری جلسه شورای اداری این شهرستان صبح فردا نیز خبر داد و گفت: جلسه شورای اداری این شهرستان صبح فردا همزمان با راهپیمایی 22 بهمن‌ماه در میدان امام خمینی (ره) شهر لامرد برگزار می‌شود.

در ادامه این مراسم مدیر اجرایی دارالقرآن خانه کارگر کشور نیز با گرامیداشت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی بیان داشت: به‌زودی تفاهم‌نامه‌ای میان وزارت آموزش‌وپرورش و خانه کارگر کشور در مورد راه‌اندازی مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌های قرآنی منعقد می‌شود.

طه محجوب ادامه داد: امروز تربیت کودکان در دنیا مهم‌ترین اصل است که در کشور ما این موضوع باید با آموزه‌های دینی آمیخته باشد.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بیش از 300 دانش‌آموز در مهدهای کودک و پیش‌دبستانی دارالقرآن کریم خانه کارگر حضور دارند.

محجوب اضافه کرد: بر اساس برنامه پنج‌ساله و پس از انعقاد تفام‌نامه تعداد این مهدها و پیش‌دبستانی‌های قرآنی در خانه کارگر به 300 مهد خواهد رسید.

همچنین دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان‌های لامرد و مهر نیز گفت: خانه کارگر این دو شهرستان تنها خانه کارگری در سطح استان فارس است که امروز مجتمع فرهنگی آموزشی دارالقرآن در آن راه‌اندازی می‌شود.

عبدالرضا روحی تصریح کرد: هم‌اکنون تمام واحدهای مختلف زیرمجموعه خانه کارگر شهرستان‌های لامرد و مهر مشغول به فعالیت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار