تابناک: کارشناس امور اجتماعی گفت: کاندیدای شورا باید دارای تفکر سیستماتیک برای سیاست گذاری‌های کلان شهری باشد؛ زمانی که شورای شهر ما جایگاه افرد غیرمتخصص باشد به جای رسیدگی به مشکلات اصلی مردم به تقویم تاریخ و مشکلات حاشیه های بیهوده پرداخته می‌شود.
کد خبر: ۴۲۳۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 14 May 2017
محسن جان‌نثاری در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک اظهار داشت:  در شرایطی که شورای شهر می‌تواند کانون مهمی برای رفع مشکلات کشور باشد امروز هر فردی به خود جرئت داده تا برای کسب شهرت و نام و یا استفاده از مزایای این کار وارد عمل شود.
 
وی با بیان اینکه صدای اصفهانی ها در مطالبات خود به جایی نرسیده است و به نوعی توسط مسئولان کشوری نادیده گرفته می شود، گفت: این امر از ضعف استان خودمان برمی خیزد، زمانی که شورای شهر ما جایگاه افرد غیرمتخصص باشد به جای رسیدگی به مشکلات اصلی مردم به تقویم تاریخ و مشکلات حاشیه های بیهوده پرداخته می‌شود و از مطالبه و برنامه‌ریزی حقوق مردم به دست فراموشی سپرده می شود.
 
کارشناس امور اجتماعی با اشاره به اینکه شورای شهر و شهرداری و استانداری باید هم سو و هم فکر در رفع مشکلات شهر باشند، تاکید کرد: شورای شهر باید جایگاه افرد متخصصی باشد که به جای منافع شخصی به شهر و دیار خود بیاندیشند نه اینکه تنها فعالیت آنها در هفته ارائه تذکر و یا راه‌حل‌های غیرممکن در یک جلسه باشد.
 
وی  با اشاره به اینکه کاندیدای شورای شهر باید دارای تفکر سیستماتیک برای سیاست گذاری‌های کلان شهری باشد، تصریح کرد: این افراد باید با درک و وضعیت جامعه  در راستای رفع مشکلات وافزایش کیفیت زندگی مردم تلاش کنند.
 
جان نثاری اضافه کرد: مردم در سرنوشت خود دخیل هستند و بر این اساس باید با شناخت مسایل و اولویت های شهر و اهمیت دادن به جایگاه شورای شهر، انتخاب درستی را رقم بزنند تا شاهد تغییران مطلوب در نظام مدیریت شهری باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار