رئیس ستاد میرسلیم در کرمانشاه گفت: سید مصطفی آقامیرسلیم کاندیدای حزب موتلفه اسلامی در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، در حال حاضر چنین برنامه برای کناره گیری ندارد.
کد خبر: ۴۲۴۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 16 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از کرد پرس،محمد کرمی راد ، با اشاره به انصراف قالیباف از عرصه رقابت دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به نفع حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، اظهارداشت: سید مصطفی آقامیرسلیم کاندیدای حزب موتلفه اسلامی در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، در حال حاضر چنین برنامه برای کناره گیری ندارد.

وی با بیان اینکه میرسلیم پیش از شروع ثبت نام و تبلیغات انتخابات سفری به استان کرمانشاه داشته است، افزود: در این راستا ایشان سفر های انتخاباتی خود را به شهرهایی که تاکنون نرفته اند، خواهند داشت.

رئیس ستاد میرسلیم در کرمانشاه، جو دانشگاه ها را به نفع میرسلیم دانست و تصریح داشت: دانشگاهیان، دانشجویان و جامعه نخبگان و کارگران به ایشان اقبال خوبی پیدا کرده اند.

وی عنوان کرد: میرسلیم در مناظرات انتخابات بدون حاشیه بود.

کرمی راد در ادامه گفت: در صورتی که قالیباف از صحنه رقابت کنار نمی رفت قطعا انتخابات به دور دوم کشیده می شد اما اکنون شرایط متفاوت شده است. طبیعتا این کناره گیری درصد 
آراء رئیسی را بالا خواهد برد و می تواند معادله را به نفع ایشان به پایان ببرد.

وی با بیان اینکه تخریب هایی که از سوی جناح مخالف بر علیه حجت الاسلام رئیسی صورت گرفته به ناحق است، تاکید کرد: بخش هایی از صحبت های دکتر روحانی ساختار شکنانه بود 
از جمله سخنانی که درخصوص سپاه و قوه ی قضائیه داشتند.

رئیس ستاد میرسلیم در کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود متذکر شد: تا پیش از آغاز تبلیغات شورای شهر، چندان فضای انتخاباتی بر شهر کرمانشاه حاکم نبود و آن هم به دلیل وعده هایی است که دولت به مردم این شهر داد و محقق نشد.

وی با بیان اینکه به احتمال بسیار پیروز انتخابات در دور اول مشخص شود، گفت: قطعا به دلیل پروژه های چندین باره افتتاح شده، وعده های عمل نشده و پروژه های مانده، آراء دکتر روحانی در استان کرمانشاه بسیار افت خواهد داشت.

کرمی راد در پایان پیش بینی کرد که مردم کرمانشاه در روز جمعه حضوری حداکثری را در انتخابات خواهند داشت و فرد اصلح را انتخاب خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار