تولید فیلم داستانی 'رویای صادقه' به نویسندگی و کارگردانی جوان ابرکوهی از ششم خرداد در استان یزد آغاز شده و هم اکنون مراحل پایانی تصویربرداری را سپری می کند.
کد خبر: ۴۲۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳ 02 June 2015
به گزارش تابناک یزد،کارگردان این فیلم گفت: این فیلم کوتاه با محوریت سبک زندگی اسلامی در مدت 15 دقیقه، داستان سربازی را روایت می کند که خواب هایش همیشه درست تعبیر می شود. او یک روز خواب می بیند که از دنیا رفته و برای فرار از آن، دست به اقداماتی می زند که... .

اصغر عباسی افزود: اسماعیل خلج، سید هادی آقا بزرگی، مهدی قانع، امیر خاموشی، مجتبی حسن زاده، محمد کلانتری و علی نیکوکار در این فیلم بازی می کنند و سید ناصر امامی میبدی نیز به صورت افتخاری در آن به ایفای نقش می پردازد.

نویسنده این فیلم با بیان این که به احتمال زیاد نام فیلم تغییر می کند، اظهار داشت: فیلم در دو لوکیشن یکی در قبرستان متروکه روستای 'توران پشت' و دیگری در یک پادگان نظامی تصویربرداری می شود.

وی افزود: در حال حاضر کار تصویربرداری در روستای توران پشت به پایان رسیده و تلاش می کنیم تا چند روز آینده تمام مراحل تصویربرداری به پایان برسد.

این فیلمساز جوان ابرکوهی با بیان این که تصویربرداری این فیلم پنج روز به طول می انجامد، اظهار امیدواری کرد 'رویای صادقه' تا پایان خردادماه آماده نمایش شود.

عباسی با اشاره به اینکه این اثر بر اساس طرحی از محمد محمدی زاده تولید می شود، گفت: رقیه توکلی و سید مهدی مرعشی به عنوان مشاور فیلمنامه همکاری دارند.

به گفته وی دیگر عوامل فیلم عبارتند از ؛ تصویربردار: احسان دادرس، دستیار تصویربردار: مرتضی آخوندا، نورپرداز: رامین راستجو، صدابردار: حمید زیبا کلام، دستیار صدابردار: حامد قاسمی فر، تدوین و جلوه های ویژه: اصغر عباسی، مدیر تولید: سید علی رستمی، طراح صحنه: محمد رضا رضایی، طراح لباس: عاطفه صالحی، دستیار صحنه: سمانه اکبرزاده، دستیار تولید محمد مصدق، گریم: امیر خاموشی، عکاس: امیر جلالی.

کارگردان فیلم 'رویای صادقه' افزود: این فیلم با مشارکت حوزه هنری استان یزد و سازمان بسیج هنرمندان تولید می شود.

وی در خصوص دعوت از اسماعیل خلج برای حضور در این فیلم گفت: زمانی که فیلمنامه را می نوشتم به فکر سپردن این نقش به آقای خلج بودم که پس از گفتگو و استقبال وی از طرح، در این اثر به ایفای نقش پرداخت.

عباسی ادامه داد: این هنرمند در این فیلم نقش پیرمردی را ایفا می کند که در میان دنیای واقعی و دنیای ماوراء با سرباز، روبرو می شود و او را راهنمایی می کند.

اصغر عباسی متولد 1358 در شهرستان ابرکوه، دارای مدرک تحصیلی کاردانی علوم اجتماعی است. وی فعالیت هنری خود را در زمینه فیلمسازی و عکاسی از سال 1381 در زادگاهش آغاز کرده و هم اکنون هنرجوی رشته کارگردانی انجمن سینمای جوانان یزد است.

وی تاکنون حدود 15 فیلم داستانی و مستند ساخته که از جمله آن ها می توان به فیلم های داستانی 'وقتی همه ایستادند'، 'آبرنگ' و 'قاصدک' و مستندهای'درجستجوی عطر شکوفه های سیب'، 'هفت سین مقدس'، 'پنجره ای رو به ملکوت'و 'بهار در بهشت' اشاره کرد.

این کارگردان جوان با فیلم های'بهار در بهشت' و 'در جستجوی عطر شکوفه های سیب' به ترتیب در سال های 90 و 92 موفق به کسب رتبه برتر جشنواره سراسری 'رهاورد نور' شده است.

در زمینه عکاسی نیز اثر این هنرمند در دومین جشنواره استانی عکس بسیج در سال 91برگزیده شده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عذرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
لطف کنن چند تا سینما استاندارد هم تو یزد بسازن.
نگران نباشن جوانان منحرف نمیشن. قرار فیلمای تولید داخل نمایش بشه تو سینماها
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار