به منظور استفاده بهینه از آب های زیرزمینی تعداد سه پروژه کشاورزی در زمینه آب و خاک همزمان با دهه فجر امسال در این شهرستان افتتاح شد که می تواند به طور مستقیم برای حفظ تولید و اشتغال پایدار موثر باشد.
کد خبر: ۴۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۲ 11 February 2015
مهندس بختیار رحمانی سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: به منظور استفاده بهینه از آب های زیرزمینی تعداد سه پروژه کشاورزی در زمینه آب و خاک همزمان با دهه فجر امسال در این شهرستان افتتاح شد که می تواند به طور مستقیم برای حفظ تولید و اشتغال پایدار موثر باشد.

رحمانی گفت: اعتبار پروژه 42 هکتاری آب و خاک شهرستان فسا در زمینه آبیاری نوین به میزان 250 میلیون تومان از محل صندوق توسعه بخش کشاورزی تامین شده و آورده کشاورز 84 میلیون تومان بوده است.

وی بیان کرد: پروژه گاوداری 50 رأسی و افتتاح شرکت تجاری واردات و صادرات فارس امین از دیگر پروژه های این مدیریت است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فسا گفت: اجرای پروژه گاوداری 50 رأسی برای سه خانواراشتغال مستقیم و برای پنج خانواراشتغال غیرمستقیم ایجاد کرده است.

به گفته وی این واحد در زمینی به مساحت هفتهزار متر مربع احداث شده و تا 100 رأس نیز قابل توسعه است.

رحمانی با اشاره به پیشرفت 100 درصدی احداث شرکت تجاری واردات و صادرات فارس ادامه داد: این شرکت که از سال 88 جواز تأسیس و بسته بندی انواع حبوبات و قند و شکر را دریافت کرده در زمینی به مساحت هشتهزار و 500 متر مربع با زیربنای 2 هزار و 500 مترمربع ساخته شده است.

وی با بیان اینکه کل اعتبارات هزینه شده برای احداث شرکت تجاری واردات و صادرات فارس امین 675 میلیون تومان است تصریح کرد: احداث این شرکت برای 45 خانوار به طور مستقیم و غیرمستقیم ایجاد اشتغال کرده است.

شهرستان فسا در فاصله 130کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار