فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از اجرایی شدن طرح پارکبان به عنوان طرحی موفق که گره از بار ترافیکی نقاط پرترافیک این شهر باز کرده نام برد.
کد خبر: ۴۲۹۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴ 23 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، سرهنگ اشرفی ، در نشست بررسی نقاط قوت و ضعف طرح پارکبان از این طرح به عنوان یک طرح موفق در شهرستان نام برد و اظهار کرد: در آستانه یک‌ساله شدن این طرح تاکنون بیش از۳۵هزار نفر از شهروندان شاهرودی در این طرح ثبت‌نام کردند.

ویبا بیان اینکهطرح پارکبان از طرح‌های موفق و راهگشا در شاهرود بوده افزود: خوشبختانه با اجرای این طرح بار ترافیکی در نقاط مرکزی و پرترافیک شهر شاهرود تا حد قابل قبولی کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با اشاره به ایجاد افزون بر 25شغل مستقیم در طرح پارکبان در شهرستان شاهرود اضافه کرد:اینافراد عمدتا از بین افراد سرپرست خانوار و متآهل انتخاب شدند.

وی اشتغال‌زایی این طرح را یکی از مزایای این طرح در سال اقتصادمقاومتی تولید و اشتغال برشمرد و خاطرنشان کرد: از مزایای دیگر این طرح استفاده همگانی از نقاط پارک به‌صورت عادلانه بین همه شهروندان است.

سرهنگ اشرفیباتقدیر از همه کسانی که در این طرح با عوامل پارکبان و پلیس راهور همکاری کردند گفت: احصاء برخی نواقص و کمبودها موجود در این طرح موفق در راستای خدمت رسانی مطلوب‌تر به مردم یکی از الزمات این طرح است .

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه هدف ما رضایتمندی مردم و جلوگیری از اتلاف وقت آنان در ترافیک شهری بوده اظهار کرد: نیروی انتظامی از طریق طرح‌های مختلف و از جمله طرح‌هایی از این دست همه توان خود را برای خدمت به مردم بکار می‌بندد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار