استاندار سمنان:
به گزارش تابناک سمنان، استاندار سمنان با بیان اینکه سوم خرداد روزی به بلندای غرور یک ملت است، گفت: باید از تمامی مقاومان دیار خرمشهر تقدیر کرد که حماسه ای بزرگ را خلق کردند.
کد خبر: ۴۲۹۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷ 24 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمد رضا خباز در حاشیه صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت روز فتح خرمشهر و در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی ضمن بیان اینکه سوم خرداد یکی از پر افتخارترین روزهای تاریخ ایران اسلامی است، بیان داشت: این روز روزی است که ایرانیان حیرت جهانیان را برانگیختند و مردم و نیروهای مسلح ما توانستند با یک حرکت فوق العاده و بی نظیر همه محاسبات دشمنان را خنثی کرده و استکبار جهانی در منطقه زمین گیر شد.

وی افزود: سوم خرداد روزی است که صدام اعتراف کرد که دیگر ادامه جنگ ممکن نیست در جنگ تحمیلی صدام تنها نبود، بیش از ۴۶ کشور به صورت مستقیم و غیرمستقیم، با کمک های مادی و تسلیحاتی خودشان بر علیه ایران حضور داشتند اما به حول قوه الهی مقاومت مردم ایران آن ها را در هم شکست.

استاندار سمنان، گفت: استکبار جهانی فکرش را هم نمی کرد که چنین مقاومتی از سوی ملت ما ببیند لذا روز سوم خرداد، زمانی است که به حول قوه الهی دست الهی از آستین امام خمینی(ره) و رزمندگان این مرز و بوم در آمد و قدرتی که انتظار شکست را نداشت، مغلوب کرد.

خباز تاکید داشت: بهترین الگو برای ما سوم خرداد است هرگاه که ما مطیع فرمانده کل قوا باشیم و ملت ید واحده ای مانند عرصه های مختلف باشند و هرگاه که ملت سرافراز ایران بخواهند که بایستند، هیچ قدرتی در برابرشان نمی توان تاب بیاورد.

وی افزود: سوم خرداد روز ایستادگی ملت ایران است و همانطور که امام راحل(ره) نیز فرمودند، خرمشهر را خدا آزاد کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار