نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر گسترش روابط بین المللی و ارتباط با کشورهای مختلف، گفت: دشمن تراشی ، ضربه اساسی به تولید و اشتغال کشور می زند.
کد خبر: ۴۳۰۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶ 27 May 2017
به گزارش تابناک سمنان، احمد همتی روز شنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان سمنان در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی این استان افزود : دشمن ستیزی لازمه هر کشوری است، اما دشمنان تراشی و انجام رفتارهایی که موجب دشمن تراشی برای ایران می شود، به تولید و اشتغال کشور ضربه می زند.

وی اظهارداشت : وقتی ایران در عرصه های بین المللی حضور دارد باید قواعد آن ها را نیز رعایت کند و رفتارهای خارج از چارچوب موجب ضرر تولیدکنندگان و طبقه ضعیف جامعه خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد : مدیران و مجریان قانون باید هم سوی دولت باشند و در دولت دوازدهم باید چه برای وزرا و چه مدیران میانی تغییراتی ایجاد شود تا روند کار اداری تسریع شود.

نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد : سیستم اداری ایران کُند عمل می کند و این مهم نیازمند تغییر است که امید است در دولت دوازدهم این امر مهم محقق شود.

همتی یادآور شد: دولت الکترونیک باید سرعت یابد تا در موضوعات مختلف مانند نظام بانکداری و مالیات شفاف سازی انجام گیرد و به دنبال آن اعتماد عمومی نیز افزایش یابد.

در استان سمنان یک هزار و 800 واحد تولیدی و صنعتی فعالیت دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار