جانشین پلیس راه استان از بکارگیری و جذب راهوران محله در راستای ارتقای ایمنی و فرهنگ ترافیک راه های روستایی استان با همکاری استانداری کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۴۳۰۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹ 27 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ "محمد حیدری" ، اظهار کرد: طی جلسات متعدد پلیس راه استان با مدیرکل امور روستایی استانداری کرمانشاه پیرامون وضعیت ایمنی و تصادفات راه های روستایی مقرر شد که از ظرفیت و توانایی راهوران محله در راستای ارتقای ایمنی و فرهنگ ترافیکی روستاهای استان استفاده شود.

وی افزود: بکارگیری و آموزش راهوران محله در اولویت کاری پلیس راه استان در کاهش تصادفات و ارتقای ایمنی و فرهنگ ترافیک بسیار حایز اهمیت و سازنده است.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: همایش بزرگ راهوران محله و بررسی و تجزیه و تحلیل کارشناسانه تصادفات با حضور دست اندرکاران و مسئولان ادارات دولتی و غیردولتی را یکی از برنامه های سازنده پلیس راه استان در ماه آتی خبر داد و از صاحبنظران و کارشناسان ذیربط درخواست همکاری کرد.

سرهنگ حیدری در پایان اظهار کرد: راهوران محله همان دهیاران روستا ها هستند که پس از گذراندن دوره های آموزشی در بالابردن سطح ایمنی و فرهنگ ترافیک راه های روستایی با پلیس راه استان تعامل و همکاری دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار