رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان گفت: شرکت مشتاقانه در محافل انس با قرآن کریم از اولويت هاي کاري عقيدتي سياسي استان و ناجا در راستاي منويّات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.
کد خبر: ۴۳۱۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰ 28 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، در راستاي ترويج و تعميق و توسعه فرهنگ دين باوري و استحکام پايه هاي اعتقادي و قرآني در بين کارکنان ولايتمدار انتظامي استان کرمانشاه، مراسم افتتاحيه محافل انس با قرآن کريم ويژه ماه مبارک رمضان با حضور فرمانده انتظامي استان سردار "منوچهر امان اللهي"، رئيس عقيدتي سياسي استان روحاني "سيد ابراهيم حسيني"، جانشين انتظامي استان، رئيس حفاظت اطلاعات استان، معاون هماهنگ کننده استان، معاونان عقيدتي سياسي و فرماندهي، روساي پليس هاي تخصصي، مديران و جمعي از کارکنان ولايتمدار انتظامي در سالن جلسات اجتماعات ستاد انتظامي برگزار شد.

رئيس عقيدتي سياسي انتظامی استان در این مراسم ضمن ابراز خرسندي از حلول ماه پر فيض و برکت رمضان لزوم کسب معنويّات و فيوضات الهي از خوان گسترده کرم و لطف الهي را از سوي همه همکاران مسلمان و مومن مورد تأکيد قرار داد و گفت: خداوند متعال در قرآن مجيد به تشريح وجوب روزه داري و تمسک به قرآن و اُنس با کلام وحي از طريق راه و روش و سنت حسنه انبياء عظام و اولياء الهي پرداخته است.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: تبعيت از سنت ائمه اطهار (ع) بر هر انسان رهروي لازم و واجب است (آيات سوره بقره)، همانطوري که برگذشتگان شما فرض (واجب) شده روز بگيريد. 
وی همچنين عنوان کرد: خداوند منّان استعانت را در دو چيز قرار داده "واستعينوا بالصبر والصلوه" که مفسرين قرآني ريشه صبر را همان صوم (ازمصاديق روزه داري) برشمرده اند و ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن است که اين از الطاف خداوند رحمان است که در اين ظرف زماني که وجود دارد بايستي از فيوضات معنوي کمال بهره را ببريم و به کساني که عامل به قرآن هستند يعني با مراجعه به اهل بيت(عليهم السلام) و ولي فقيه جامع الشرائط از مسير گمراه نشويم. 

رئيس عقيدتي سياسي انتظامی استان افزود: همانا کساني که قرآن مي خوانند و به آن عمل نمی کنند مورد لعن خدا هستند (به عنوان مثال گروه تکفيري داعش) که قرآن و اسلام را به جهانيان وارونه نشان مي دهند و برداشت هاي سطحي از قرآن کريم دارند.

حجت الاسلام حسینی اشاره اي به نگاه مقام معظم رهبري (مدظله العالی) در رابطه با رجوع به قرآن مجيد در کنار تامل و تدبّر و فهم معاني آيات روح بخش کلام وحي داشت و اظهار کرد: در ماه رمضان بايد توجّهات ما به قرائت قرآن و شرکت در مجالس قرآني و در نهايت عمل به آن بيشتر شود.

وی شرکت مشتاقانه در جلسات مذکور را از اولويتهاي کاري عقيدتي سياسي و ناجا در راستاي منويّات معظم له دانست و در پايان مراسم بيانيّه قرآني و اسامي اساتيد قرآني و مربّيان مذهبي در ستاد استان و شهرستان ها توسط معاون تبليغات و روابط عمومي استان براي حاضران در مراسم قرائت شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار