کد خبر: ۴۳۱۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴ 28 May 2017
بی بخش داوودی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم در ماه مبارک رمضان نباید هیچ گونه دغدغه ای برای تامین مایحتاج روز مره خود داشته باشند.
وی با اشاره به گرمسیری بودن منطقه و فاسد شدن مواد غذایی در فضای باز افزود: توزیع زولبیا، بامیه، آش و حلیم تنها باید توسط واحدهای صنفی دارای مجوز فعالیت مورد تایید شبکه بهداشت صورت گیرد و عرضه و فروش آنها توسط دستفروشان تخلف صنفی محسوب می شود.
وی بیان کرد: توزیع گوشت قرمز و مرغ به منظور تنظیم بازار در نقاط مشخص نیز در دستور کار قرار دارد که باید نظارت بر آنها و سایر واحدهای صنفی عرضه مواد پروتئینی تا پایان ماه رمضان ادامه داشته باشد. 
داودی افزود: حمل هرگونه مواد غذایی از مناطق مختلف کشور به ایرانشهر برای تامین امنیت غذایی مردم باید با رعایت موازین بهداشتی انجام شود در غیر این صورت تخلف محسوب شده و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.
وی همچنین بر نصب برچسب بها، استفاده از ترازوی دیجیتال و ارائه فاکتور در میوه فروشی ها تاکید کرد و گفت: عرضه میوه و تربار خارج از بهای مصوب تخلف است.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: بازایان می توانند با عرضه موادغذایی و پروتئینی با کیفیت و ارزانتر در ثواب روزه داران شریک شوند.
ایرانشهر در 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار