اردوی یک روزه علمی – فرهنگی بانوان شاغل در شرکت برق منطقه ای خوزستان به مناسبت گرامیداشت سی و پنجمین سالروز آزاد سازی خرمهشر به زیارتگاه شهدای والفجرهشت در منطقه اروندکنار برگزارشد
کد خبر: ۴۳۱۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷ 28 May 2017
در این بازدید یک روزه تعداد 40 نفر از بانوان این شرکت با حضور در منطقه عملیاتی شهدای والفجر هشت واقع در منطقه اروند کنار با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدای  هشت سال دفاع مقدس  تجدید بیعت کردند.

در این اردوی یک روزه همچنین بانوان شاغل با حضور در امور بهره برداری ناحیه جنوب به منظورترغیب  وگسترش فرهنگ ورزش و نظام سلامت اداری در یک دوره  مسابقه ورزشی رشته دارت  که در سالن اجتماعات این امور برگزار شد، شرکت کردند که در پایان این مسابقه به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

گفتنی است خانم ها در سه گروه با هم به رقابت پرداختند که در گروه اول همسران ِهمکاران در ناحیه جنوب، رقیه هنروران، سپیده پورعدید و آزاده سلمانی به ترتیب عنوان های اول تا سوم را کسب کردند.

در گروه دوم ِبانوان شاغل ، مرضیه شیدیان از دیسپاچینگ جنوبغرب، لاله شانکی از دفتر مدیریت استراتژیک و بهره وری  و  افسانه دهار از معاونت  بهره برداری به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

در گروه سوم نیزخانم ها زهره سجادی از امور کارکنان و رفاه ، ملیحه رجب زاده از معاونت طرح های توسعه برق  و سمیرا دهقانی از دفتر هیئت مدیره و مدیرعامل رتبه های اول تا سوم را ازآنِ خود کردند.

 همچنین جهت پاسداشت فرهنگ ایثار وشهادت و یادآوری رشادت های شهیدان غیور و جاویدان این مرز وبوم ، سرهنگ شیروی از راویان دفاع مقدس به بیان شرح عملیات والفجر هشت برای بازدیدکنندگان پرداخت .

خاطرنشان می گردد، محمد دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان نیز از این اردوی یک روزه بازدید کرد.

محمود دشت بزرگ در این اردوی یک روزه  در جمع بانوان گفت: باید از شهدا درس استقامت، پایداری و دلیری یاد بگیریم و در سنگرهای کار خود به ادامه راه آنها و پیروی از خط اعتقادیشان به گسترش فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی بپردازیم و در راه خدمت به هموطنانمان از هیچ تلاشی دریغ نکنیم

وی افزود: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس اجازه ندادند دشمن حتی ذره ای  از خاک ایران را جداکند و اکنون وظیفه ماست که ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

دشت بزرگ تصریح کرد: دراین میان بانوان که در دوران دفاع مقدس همپای مردان در فاع از وطن حضوری فعال داشتندامروز نیز که دشمن از جنگ نرم برای هجمه استفاده می کند می بایست با حفظ حجاب خود و پایبندای به ارزش های اسلامی در پاسداری از خون شهدای انقلاب اسلامی کوشا باشند.
 
شایان ذکر است این اردو توسط امور زنان و خانواده و با همکاری  پایگاه بسیج،  امورمهندسی و خدمات عمومی،  امور ورزش، حمل و نقل ، امور بهره برداری ناحیه جنوب و روابط عمومی برگزارشد. 

منبع: تابناک
برچسب ها: شهدای والفجر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار