سهراب بنام : این دستورالعمل در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی، به منظور تامین مالی بنگاه های تولیدی،صنعتی و معدنی کوچک و متوسط و طرح های نیمه تمام دارای پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شد.
کد خبر: ۴۳۲۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 30 May 2017
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه وبویراحمد گفت: با عنایت به اجرای موفق طرح رونق تولید در سال گذشته، دستورالعمل جدید این طرح در سال 96 ابلاغ شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، سهراب بنام اظهار داشت: این دستورالعمل در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی، به منظور تامین مالی بنگاه های تولیدی،صنعتی و معدنی کوچک و متوسط و طرح های نیمه تمام دارای پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شد.

وی راه اندازی مجدد واحدهای تعطیل ، کمک به اشتغال و افزایش تولید بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط ، راه اندازی طرح های نیمه تمام تولیدی و تقویت تحرک اقتصادی از طریق منابع بانک ها را از اهداف اجرای طرح مذکور در استان دانست.

بنام اضافه کرد: براساس نیاز واقعی و با تایید کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع تولید ، برای بنگاه های کوچک تا 10 میلیارد ریال، بنگاه های متوسط 30 میلیارد ریال و طرح های نیمه تمام بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی تا 20 میلیارد ریال با نرخ سود مورد عمل بانکها تسهیلات پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه از طرحها و واحدهای کوچک و متوسط مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی و همچنین خارج از شهرکها و نواحی صنعتی برای دریافت و پیگیری تسهیلات دعوت می شود، اظهار کرد: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت www.behinyab.ir برای دریافت تسهیلات اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه وبویراحمد افزود: اولویت اصلی پرداخت تسهیلات به آن دسته از بنگاه های تولیدی کوچک و متوسطی است که عمدتا دارای مشکل نقدینگی بوده و از لحاظ ظرفیت تولید، دانش فنی مدیریت و بازار مشکلی که مانع راه اندازی یا افرایش تولید آنها شود وجود نداشته باشد.

وی با تشکر از مجموعه بانکهای عامل در اعطای تسهیلات به متقاضیانابراز امیدواری کرد باتلاش و همت مسئولین و همکاری و تعامل به موقع بانکها در پرداخت تسهیلات به صنعتگران در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، محکم تر و مصمم تر از گذشته گام برداشته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار