درجلسه مشترک مدیران شرکت پدیده و سهامداران مطرح شد:
مدیران ارشد شرکت توسعه بین‌المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز در جلسه پرسش و پاسخ به تعدادی از سهامداران این شرکت؛ از ایجاد و راه اندازی شرکت های فرعی، برای مدیریت صحیح مالی مجموعه خبر دادند.
کد خبر: ۴۳۳۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴ 30 May 2017

به گزارش تابناک رضوی،به نقل از سایت اخبار پدیده، مدیران ارشد شرکت توسعه بین‌المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز عصر دیروز در جلسه ای با جمعی از سهامداران (که پیش از این درخواست دیدار با مدیران را داشتند) به سوالات مطرح شده پاسخ دادند.

بر اساس این گزارش یکی از سهامداران در سوالی از مدیران پرسید: مدیر عامل پیشین پدیده شاندیز برای تامین منابع مالی از طریق سهام فروشی اقدام می کرد اما امروز که سهام فروشی به حداقل ممکن رسیده است؛ آیا نیاز مالی پروژه های عمرانی با همان مبلغ مطرح شده در کنسرسیوم بانکی تامین می شود؟
حمیدرضاکریمویی؛ معاون اقتصادی گروه شرکت های پدیده در پاسخ به این سوال گفت: هیأت مدیره پیشین پدیده شاندیز فقط 40تا 45درصد از نیاز مالی شرکت را از طریق فروش سهام تامین کرده است و مابقی اعتبارات مورد نیاز از طریق تسهیلات بانکی و پیش فروش ابنیه تامین شده است. در هیأت مدیره جدید نیز اقدامات تأمین اعتبارات مورد نیاز از طریق ابزارهای صحیح مدیریت مالی صورت می پذیرد. 
وی افزود: ایجاد شرکت های فرعی برای بهره برداری از مجموعه های خردی همچون پارک آبی و مجموعه اقامتی، ایجاد فرصت در ارایه اوراق منفعت و جذب سرمایه گذاران عمده برای اتمام پروژه های زودبازده همچون واحدهای اقامتی و مجموعه تجاری شرکت بین المللی گردشگری پدیده شاندیز از جمله ابزارهای مدیریتی مالی صحیح است که تا کنون مجوزهای لازم در این خصوص اخذ و تمامی مراحل اداری صورت گرفته است.

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار