مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان مطرح کرد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: استان زنجان با عنوان پایتخت شور و شعور حسینی و دیار غواصان دریادل شناخته شده است و لازم است این فرهنگ را در قالب هفته فرهنگ معرفی شود.
کد خبر: ۴۳۳۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵ 31 May 2017
ناصر مقدم  با بیان اینکه  هفته فرهنگی برای نخستین بار در سال 82 در کیش برگزار شد،  افزود: استان زنجان پیشینه فرهنگی بسیار طولانی دارد و اجرای هفته فرهنگی فرصت مناسبی برای معرفی این فرهنگ است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: سال گذشته به همت معاونت اجتماعی استانداری 96 درصد اعتبارات فرهنگی این مجموعه تخصیص یافت و  با وجود 22 دستگاه فرهنگی در استان اعتبار فرهنگی تخصیص یافته به مقوله فرهنگی بسیار ناچیز است.

مقدم  با بیان اینکه اعتبارات فصل 2 هم در حمایت استانداری از فرهنگ به اعتبارات فرهنگی استان اضافه شده است، گفت: اعتبارات فصل پنج هم در مقایسه با فعالیت های فرهنگی کم است و دست مسئولان استان به دلیل قانون و مقررات موجود در اعتبارات این فصل کوتاه است.

وی با بیان اینکه اعتبارات فرهنگی تخصیص یافته به مقوله فرهنگی بسیار ناچیز است، گفت:  9 درصد اعتبارات فصل پنجم به ارزش افزوده تخصیص می یابد و در اینصورت اعتبارات باقی مانده وقتی بین 22 دستگاه تقسیم شود مبلغ ناچیزی می گردد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار