امام جمعه بدره گفت:چون تعاریف ما در موضوعات مختلف با غربی ها متفاوت است لذا وجود حق شرط برای پیشگیری از بد قولی غربی ها کافی نیست.
کد خبر: ۴۳۴۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷ 02 June 2017

امام جمعه بدره گفت:چون تعاریف ما در موضوعات مختلف با غربی ها متفاوت است لذا وجود حق شرط برای پیشگیری از بد قولی غربی ها کافی نیست.

به گزارش تابناک ایلام،سید روح الله زمانی موسوی درخطبه های نمازجمعه بدره اظهارکرد: دولت باید راه قانونی را در امضاو پذیرش هرگونه معاهده و مقاوله نامه بین المللی انجام دهدوعلیرغم اینکه ممکن است در مورد این سند عمدی در کار نبوده است اما معتقدیم بی دقتی شده است .

وی گفت :همان اشکالاتی که در مورد برجام وجود داشت بر بند های این سند وارد است واستفاده از الفاظ خوش بیانی مانند حقوق بشر ،تساوی جنسیتی و مبارزه با تروریسم صرفا راهی برای توسعه سلطه آنها بر کشور های اسلامی است .

زمانی موسوی افزود:خلل وفرجی در تمام قراردادها وجود داردکه ممکن است بعد ها توسط دشمنان و مخصوصا آمریکا علیه خود ما استفاده شود چرا که هیچ تضمینی برای خوش قولی آنها وجود ندارد و همواره ثابت کرده اند که بد عهدی کرده اند.

وی با گرامی داشت سالروز رحلت امام امت گفت : وجود امام راحل برای مردم و کشور ما و جهان معاصرمصداق امداد غیبی پروردگار بود که مسیر حرکت ملت ایران را به سوی حق و حقیقت برگشت داده و هدایت نمود.

خطیب جمعه بدره گفت : می توان امام خمینی رحمه اله علیه را در مقیاسی کوچکتر با پیامبر بزرگ اسلام مقایسه نمود که خداوند خطاب به مردم در مورد اهمیت وجود پیامبر فرمودزمانی را به یاد آورید که وحدتی نداشتیدو به خاطر نعمت وجود پیامبر اخوت در بین شما به وجود آمدو پیامبر بود که شما را از لبه پرتگاه به سوی حقیقت فراخواند.

وی شخصیت امام راحل را همه جانبه دانست و اظهارکرد:شخصیت امام باید از جنبه های گوناگون مانند فلسفی ،علمی ،اخلاقی و سیره عملی مورد واکاوی قرار گیرد.

زمانی موسوی یاد آوری کرد:وظیفه ما جلوگیری از تحریف راه امام و کلام امام است چرا که یکی از مهمترین اهداف دشمنان ما تحریف این راه است و باید با حمایت قاطع از رهبر فرزانه انقلاب ، دشمن رادر دست یابی به این هدف ناکام گذاشت .

وی در مورد بهره گیری از ماه مبارک رمضان گفت: این ماه فرصتی است که فاصله ما با خداوند کمتر شودو فرصا تقرب به درگاه خداست که باید به خودی که در طول سال گرفتار امور روزمره است پرداخت و از برکات این ماه بهره مند شد.

امام جمعه بدره یکی از مهمترین حقوق فرزندان بر والدین را آموزش قرآن دانست و گفت:به فرموده امام علی علیه السلام آموزش قرآن حقی است بر والدین که بهمراه سایر حقوق باید درمحضر پروردگار نسبت به آن پاسخگو باشند.

وی افزود: وضعیت انس با قرآن در خانواده ها و جامعه مناسب نیست و باید نسبت به این امر توجه بیشتری شده و انس خانواده ها با قرآن افزایش یابد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار