امیر غفور درباره شرایط تیم ملی والیبال در آستانه بازی با لهستان اظهار کرد: بعد از سفر طولانی و خسته‌کننده از آمریکا تا لهستان و مشکلات شرایط آب و هوایی و خواب، وقت زیادی برای آماده شدن نداریم و باید هر چه سریع‌تر آماده شویم.
کد خبر: ۴۳۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸ 05 June 2015
«به گزارش تابناک یزد»، امیر غفور درباره شرایط تیم ملی والیبال در آستانه بازی با لهستان اظهار کرد: بعد از سفر طولانی و خسته‌کننده از آمریکا تا لهستان و مشکلات شرایط آب و هوایی و خواب، وقت زیادی برای آماده شدن نداریم و باید هر چه سریع‌تر آماده شویم.

او با بیان اینکه متأسفانه برابر آمریکا نیز نتیجه خوبی نگرفتیم، گفت: هم خودمان و هم مردم ایران توقع دیگری داشتند و این کار را سخت‌تر می‌کند اما بازیکنان تیم ملی والیبال نشان دادند که مرد روزهای سخت هستند.

ملی‌پوش والیبال ایران با اشاره به حریف بعدی تیم ایران گفت: لهستان قهرمان جهان است که از سیستم‌های دفاعی خوبی در مسابقه استفاده می‌کند. دو جلسه آنالیز پیش رو داریم و حتماً با نقاط ضعف و قوت این تیم آشنا خواهیم شد.

غفور درباره شروع بد تیم ملی والیبال در لیگ جهانی هر سال گفت:‌ طبیعی است تا تجربه‌های لازم را کسب نکنید، حرفه‌ای نمی‌شوید. سال گذشته نیز بد شروع کردیم و امسال هر چند ایرانیان و هواداران زیادی در سالن بازی با آمریکا بودند اما نتوانستیم دوباره شروع خوبی داشته باشیم، هر چند شرایط میزبانی به سود ایران بود.

وی در ادامه به 6 مسابقه ابتدایی ایران در خارج از خانه اشاره کرد: مردم ایران صبور باشند و با یک یا دو باخت ناراحت نشوند. تیم ایران حرفه‌ای شده است و می‌تواند در ادامه راه موفق باشد به شرطی که مردم از این تیم حمایت کنند.

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار