باشگاه استقلال تا یکی دو روز آتی از خریدهای پرسرو صدا و دهان پر کن تابستانی رونمایی خواهد کرد تا به نوعی خاطره تلخ شکست العین را از اذهان طرفداران پاک کند.
کد خبر: ۴۳۵۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ 05 June 2017
به گزارش تابناک : به نقل از جام نیوز شکست 6-1 برابر العین در دور برگشت مرحله حذفی لیگ قهرمانان روزها و ساعات سختی را برای استقلالی ها به ارمغان آورد تا جایی که در یک هفته گذشته فشار انتقادات از مدیریت و کادر فنی به اوج خود رسید تا همه جا صحبت از تغییرات و استعفا توسط مقصران این نتیجه پیش کشیده شود.
 
در این بین علیرضا منصوریان به عنوان نفر اول کادر فنی استقلال بیشتر از هر کس دیگری زیر تیغ انتقادات قرار داشت تا جایی که برخی منتقدان خواستار استعفای او نیز شدند اما این مربی جوان که دوست نداشت به این شکل از استقلال کنار برود با در دستور کار قراردادن سیاست سکوت به نقشه هایی که برای پاک کردن این خاطره تلخ در ذهن داشت، پرداخت که مهمترین نقشه او جذب چند بازیکن سرشناس و به قول خودش بین المللی بود تا در کنار جوانان این تیم باعث پیشرفت تیم شوند.

سرمربی استقلال در چند روز گذشته بیشتر روی توافق با این بازیکنان تمرکز کرد تا جایی که شنیده می شود منصوریان و مسئولان باشگاه برای کم کردن انتقادات بازی با العین و جبران مافات این شکست دردناک قصد دارند تا یکی دو روز آینده از شش خرید بزرگ و سرشناس خود رونمایی کنند. نفراتی مثل پژمان منتظری، مرتضی تبریزی، روزبه چشمی، سجاد شهباززاده در کنار دو بازیکن ازبک سرورجپاروف و جلال الدین ماشاریپوف شش خرید استقلال برای پاک کردن خاطره شش تایی شدن برابر العین خواهند بود.

با بیشتر این خریدها توافق نهایی صورت گرفته و قرار است تا دو بازیکن ازبک هم بعد از حضور با کاروان تیم ملی ازبکستان در تهران پای میز مذاکره با مسئولان استقلال نشسته و قرارداد یکساله خود با این تیم را نهایی کنند تا بلکه منصوریان کمی از زیر بار انتقادات خارج شود. در این بین گفته می شود سرمربی استقلال که از عملکرد و رفتار برخی ستاره های کنونی تیم دلخور است در این چند روز تصمیم نهایی خود را برای حفظ یا کنار گذاشتن آنها با قطعی شدن نقشه هایش در راه خریدهای جدید را اتخاذ خواهد کرد.ستاره هایی که جدایی شان از استقلال می تواند همانند بمب سر و صدا به راه بیاندازد.






۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار