مدیرعامل آتش‌نشانی سمنان خبر داد
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از واژگونی پراید و نجات راننده آن توسط آتش‌نشانان در محور مهدی‌شهر- سمنان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۷۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ 08 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، سعید اسماعیل‌پور امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: روز گذشته طی تماس شهروندان و خودروهای عبوری با سامانه 125 مبنی بر واژگونی خودروی پراید در جاده مهدی‌شهر- سمنان و محبوس شدن راننده داخل خودرو، با سرعت عمل و اقدام به‌موقع آتش‌نشانان ایستگاه شماره یک، راننده خودرو نجات یافت.

وی ادامه داد: در این حادثه راننده خودروی پراید که فردی 37 ساله بود، توسط نیروهای آتش‌نشانی امدادرسانی شد و نجات پیدا کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از اعزام یک دستگاه خودرو به همراه پنج نفر آتش‌نشان برای امدادرسانی این حادثه خبر داد و عنوان کرد: این حادثه در ساعت 18:40 دقیقه به سامانه 125 اعلام شد و گروه در کمترین زمان ممکن با حضور در محل و انجام اقدامات اولیه ازجمله قطع جریان برق خودرو و بستن شیر گاز و ایمن‌سازی محل، عملیات امدادرسانی را آغاز کردند.

اسماعیل‌پوردر نحوه توضیح امدادرسانی این حادثه تشریح کرد: اعضای تیم اعزامی بلافاصله پس از رسیدن مشاهده کردند که خودروی پراید بر اثر سرعت زیاد و عدم کنترل راننده واژگون شده است که نیروها پس از ایمن‌سازی محل و خودرو، فرد حادثه‌دیده را از خودرو خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند و نیروهای امدادی پس از انتقال خودرو به پارکینگ توسط عوامل انتظامی و اطمینان خاطر از ایمنی محل به عملیات خود پایان دادند.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان با سرعت مطمئنه و فاصله مجاز قانونی با خودروهای جلویی رانندگی کنند تا از بروز حوادث این‌چنینی جلوگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار