رئیس هیأت تنیس روی میز سمنان:
رئیس هیأت تنیس روی میز استان سمنان گفت: تنها سالن تنیس روی میز سمنان در حال تجهیز است و پایگاه‌های استعدادیابی باید در سراسر این استان فعال شود.
کد خبر: ۴۳۸۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 11 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمد قرایی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره وضع ورزش تنیس روی میز در سمنان اظهار کرد: هم‌اکنون رقابت‌های جام رمضان به مناسبت ماه مبارک رمضان در رشته تنیس روی میز در این استان به‌ویژه در میامی، شاهرود، سمنان، دامغان، آرادان و مهدی‌شهر در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: استقبال خوبی از مسابقات جام رمضان در رشته تنیس روی میز هر ساله در سراسر استان سمنان و در رده‌های سنی مختلف از پایه تا بزرگسالان صورت می‌گیرد.

رئیس هیأت تنیس روی میز استان سمنان با تأکید بر اینکه بعد از پایان ماه مبارک رمضان در تیرماه سمینار فدراسیون تنیس روی میز را پیش رو داریم، تصریح کرد: طبق تقویم ورزشی فدراسیون، برنامه‌های این هیأت را طرح‌ریزی و اجرا خواهیم کرد.

قرایی‌‌پور با اشاره به اینکه چندی پیش کاروان تنیس روی میز ایران در مسابقات کشورهای اسلامی با کسب مقام قهرمانی افتخاری بزرگ برای ورزش کشور به دست آورد، افزود: پینگ‌پنگ‌بازان ایرانی در آلمان هم نتایج بسیار خوبی کسب کردند و این نشان از عملکرد خوب فدراسیون است.

وی بیان کرد: جامعه پینگ‌پنگ کشور بار دیگر با کسب نشان لیاقت توسط رئیس اسبق فدراسیون و نایب‌ رئیس کنفدراسیون آسیا افتخار بزرگ دیگری را به دست آورد.

رئیس هیأت تنیس روی میز استان سمنان در تشریح زیرساخت‌های تنیس روی میز در این استان، با تأکید بر اینکه با تلاش‌های اداره کل ورزش و جوانان استان یک سالن اختصاصی به تنیس روی میز در سمنان اختصاص داده‌ شده است، اضافه کرد: این سالن در ورزشگاه تختی قرار دارد.

قرایی‌پور با تأکید بر اینکه با خودیاری خانواده‌ها تنها سالن تنیس روی میز سمنان در حال تجهیز است و خانواده‌ها حامی این رشته هستند، تصریح کرد: تعدادی از خانواده‌ها تأمین تجهیزات برقی و ... را در راستای تکمیل این سالن بر عهده دارند و نیاز به سالن اختصاصی نیز در سایر شهرستان‌ها احساس می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون پینگ‌پنگ نگاهی ویژه به امر استعدادیابی دارد، اضافه کرد: یک پایگاه استعدادیابی در شهرستان سمنان فعالیت دارد و باید پایگاه استعدادیابی پینگ‌پنگ در تمام شهرستان‌های استان فعال شود.

رئیس هیأت تنیس روی میز استان سمنان با بیان اینکه هیچ ورزشکاری بدون بیمه ورزشی اجازه شرکت در هیچ مسابقه‌ای را ندارد، افزود: این سیاست در راستای حمایت از خود ورزشکاران فعال در رشته تنیس روی میز است.

قرایی‌پور با تأکید بر اینکه تعداد پینگ‌پنگ‌بازان استان در سال جدید ماهانه با حضور در مسابقات مختلف درون‌استانی و مناسبتی مانند بسیج و ادارات مشخص می‌شود، اظهار کرد: سازمان‌دهی جمعیت پینگ‌پنگ‌بازان استان از برنامه‌های مهم ماست.

برچسب ها: تنیس ، ورزش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار