مدیرکل آموزش و پرورش سمنان خبر داد
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: امسال بیش از 55 هزار دانش‌آموز در این استان در برنامه‌های اوقات فراغت شرکت می‌نند.
کد خبر: ۴۴۱۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ 14 June 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان، محمدرضا جهان با اشاره به افزایش 12 درصدی تعداد پایگاه‌های تابستانی استان سمنان اظهار کرد: 215 پایگاه تابستانی اوقات فراغت در این استان به دلیل اهمیت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان فعالیت خواهند کرد.

وی افزود: این مراکز شامل پایگاه‌های اوقات فراغت در مدارس، سالن‌های ورزشی، کانون‌های فرهنگی و تربیتی، مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدارس قرآنی، پژوهش‌سراها و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از شعار برنامه‌های اوقات فراغت در تابستان 96 تحت عنوان «کسب یک مهارت» خبر داد و گفت: با توجه به اینکه شعار امسال از سوی رهبر معظم انقلاب، «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» عنوان‌ شده است، توجه به مهارت‌آموزی که منجر به تولید و اشتغال شود، مدنظر قرار گرفت.

جهان با بیان اینکه سال گذشته 45 هزار و 140 دانش‌آموز در پایگاه تابستانی اوقات فراغت شرکت کرده بودند، ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنیم امسال بیش از 55 هزار دانش‌آموز در برنامه‌های اوقات فراغت شرکت کنند.

وی با اعلام اینکه 45 هزار و 140 دانش‌آموز در سال گذشته از برنامه‌های اوقات فراغت بهره بردند، عنوان کرد: از این تعداد، 21 هزار و 192 نفر دختر و 23 هزار و 948 نفر پسر بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان بیان کرد: فعالیت پایگاه‌های تابستانی در 215 پایگاه و از ابتدای تیرماه آغاز شده و تا نیمه دوم شهریورماهادامه خواهد یافت.

جهان خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌ها و برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت، فرصت مناسبی برای استعدادیابی و استعدادپروری دانش‌آموزان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار