معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: نخبگان و فعالان سیاسی و اجتماعی سرمایه های نظام و دولت به شمار می روند.
کد خبر: ۴۴۱۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 15 June 2017
به گزارش تابناک : سعید شاهرخی چهارشنبه شب در جمع نخبگان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استان قزوین با اشاره به نقش و جایگاه مهم فعالان سیاسی و اجتماعی در سطح جامعه، توسعه سیاسی و گسترش گفتمان تدبیر و امید را از اهداف دولت برشمرد و گفت: دولت در این راستا از همه ظرفیت ها از جمله توانمندی فعالان سیاسی و اجتماعی دریغ نخواهد کرد.
وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید، حاکمیت منطق، قانون و احیای اخلاق را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است، به حضور پرشور مردم در انتخابات و در ادامه رای اعتماد دوباره اکثریت آنها به دولت روحانی اشاره کرد و گفت: 83 درصد مردم قزوین در انتخابات شرکت کردند و این مایه مباهات است که ما در جز استانهای بود که مشارکت خوبی در انتخابات داشت. 
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین، انتخاب دکتر روحانی را رای به عقلانیت و تدبیر خواند و گفت: بازگشت آرامش به کشور مهمترین ثمره این انتخاب آگاهانه مردم بود.
شاهرخی با بیان اینکه مردم در انتخابات 29 اردیبهشت به تداوم عقلانیت، اخلاق، اعتدال و اصلاحات رای دادند، افزود: مردم انتظار دارند تا دولت در مسیری که آنها برگزیده اند، قدم بردارد.
وی با تاکید بر تلاش مدیران برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم در راستای عملی ساختن وعده های دولت، ادامه داد: اکنون زمان شعار دادن نیست بلکه زمان عمل به شعارها و وعده هاست چرا که مردم اکنون دیگر نه به وعده ها که به عملکرد دولت و تحقق وعده ها نگاه می کنند.
شاهرخی در ادامه بر مشارکت فعالان سیاسی و اجتماعی استان برای کمک به پیشبرد اهداف دولت تاکید کرد و خطاب به حاضران در این نشست گفت: از همه شما تقاضا داریم که در کنار مدیریت استان باشید و به ما در خدمت رسانی بهتر به شهروندان کمک کنید.
وی در پایان گفت: به منظور استفاده از ظرفیت نخبگان و فعالان سیاسی و اجتماعی استان، برگزاری این نشست ها تداوم خواهد داشت.





منبع : ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار