فرماندار اردکان گفت: با تقویت برنامه های فرهنگی و آموزش شهروندی درکنار پروژه های عمران شهری نگرانی در خصوص حضور افراد مهاجر وساکنین جدید اردکان مرتفع خواهد شد که این موضوع باید در عملکرد شهرداری جدی گرفته شود.
کد خبر: ۴۴۱۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ 15 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛هادی مقیمی  در نشست مشترک اعضای شوراهای چهارم و پنجم شهر اردکان افزود : یکی از انتخابات که از همه مهمتر می باشد و با زندگی مردم سر و کار دارد انتخابات شورای شهر و روستاهاست.
وی اضافه کرد: آنچه که از انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری می ماند رفتار خوب با مردم و اقداماتی که در راستای خدمت به توسعه شهر و کشور است می باشد .
فرماندار اردکان از همه مردم و دوستانی که در دوره چهارم شورای شهر فعالیت کرده اند تقدیر و تشکر کرد و گفت :هر مدیری که کار می کند نقص در کارش دارد و هیچ کسی بدون اشتباه نیست،نظرات و نقدهای اصحاب رسانه ، مطبوعات و صاحب نظران به بهبود روند کمک می کند .
مقیمی بابیان اینکه لازم است اعضای شورای اسلامی دوره پنجم از تجربیات دیگر اعضای سابق شورای شهر استفاده نمایند تصریح کرد : اقدامات خوبی در دوره قبل از جمله مرمت بافت تاریخی که شناسنامه هویت یک شهر را مشخص می کند و باعث حفظ ان شده صورت گرفته قابل تقدیر است و نقدهایی هم می باشد که در بعضی از پروژه ها می باید با برنامه ریزی بهتری انجام میگرفت و منسجم تر عمل می شد.
فرماندار اردکان تصریح کرد :کمیسیون اجتماعی باید با توجه به منابعی که دارد و با هماهنگی دستگاههای ذیربط فرهنگی و اجتماعی در دولت برنامه ریزی لازم را انجام بدهد و فعالیت بیشتری صورت بگیرد ،نباید فقط کارشان عمرانی باشد ، باید بتوانیم یک مهندسی فرهنگی و اجتماعی برای شهر داشته باشیم و کار ماندگاری صورت بگیرد. .
وی مهمترین چالش پیش روی شورای پنجم را کاهش درآمدهای ناشی از ارزش افزوده در مسیر اجرای قانون برنامه ششم توسعه عنوان نمودو گفت: اعضای شورای پنجم باید درراستای ایجاد راه های کسب درآمدجدید و همچنین مدیریت هزینه های آتی شهرداری تلاش وبرنامه ریزی کنند.
مقیمی با تاکید بر لزوم اجرایی شدن مهندسی فرهنگی این مهم را از مهمترین وظایف شهرداری عنوان و خاطر نشان ساخت با تقویت برنامه های فرهنگی و آموزش شهروندی درکنار پروژه های عمران شهری نگرانی در خصوص حضور افراد مهاجر و ساکنین جدید اردکان مرتفع خواهد شد واین موضوع باید در عملکرد شهرداری جدی گرفته شود.
مقیمی اظهار کرد : وقتی از اردکان نظریه بین المللی گفتگوی تمدن ها در جهان شهره می شود ، نباید اجازه داد فرهنگ ما تحت تاثیر قرار بگیرد.
مقیمی افزود : بحث آلایندگی خط قرمز ماست ، حفظ محیط زیست و هوای سالم حق مردم است.
در این نشست فرماندار اردکان از شهردار و اعضای شورای شهر در دوره چهارم با دادن لوح تقدیر و تشکر کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار