ملي‌پوش پرتغال پيش از آغاز اولين بازي جام کنفدراسيون‌هاي ۲۰۱۷ روسيه گفت که تمام اميد پرتغال در اين جام به مهاجم رئال مادريد است.
کد خبر: ۴۴۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰ 15 June 2017
به گزارش تابناک : تيم ملي فوتبال پرتغال شب گذشته (چهارشنبه) وارد کازان شد و امروز اولين جلسه تمريني خود را برگزار مي‌کند. اين تيم يکشنبه آينده در اولين بازي گروه A جام کنفدراسيون‌هاي 2017 روسيه به مصاف مکزيک مي‌رود. روسيه و نيوزيلند دو تيم ديگر اين گروه هستند.
در اين ميان برونو آلوز، بازيکن تيم ملي فوتبال پرتغال درباره جام کنفدراسيون‌هاي 2017 روسيه در جمع خبرنگاران گفت: ما تجربه حضور در جام جهاني و جام ملت‌هاي اروپا را داريم، اما تورنمنت جديدي پيش‌روي ماست. در جام کنفدراسيون‌ها بهترين تيم‌هاي قاره‌اي حضور دارند و قهرماناني هستند که به راحتي عقب نمي‌کشند.
بازيکن تيم ملي پرتغال ادامه داد: تمام تيم‌هاي حاضر در جام کنفدراسيون‌هاي 2017 روسيه در سطح يکساني هستند و نياز است تا سماجت خود را در زمين نشان دهيم. پرتغال با اتکا به تجربه خود مي‌تواند اين جام را فتح کند.
برونو آلوز در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبني بر حضور کريستيانو رونالدو در ترکيب تيم ملي پرتغال گفت: خيلي سخت است که بخواهم با کلمات اهميت کريس را براي کشور پرتغال، تيم ملي و بازيکنان توصيف کنم. ما به او افتخار مي‌کنيم. اميدوار هستيم باز هم رونالدو توانمندي‌هاي خود را به نمايش بگذارد. تمام کيفيت جام کنفدراسيون‌هاي 2017 روسيه متکي به رونالدوست و همه در انتظار نمايش فوق‌العاده او هستند.
تيم ملي فوتبال پرتغال يکي از هشت تيم شرکت‌کننده در جام کنفدراسيون‌هاي 2017 روسيه است که از روز 27 خرداد تا 11 تير ماه سال جاري در شهرهاي مسکو، سن پترزبورگ، کازان و سوچي برگزار خواهد شد. پرتغال در گروه A اين رقابت‌ها با روسيه، نيوزيلند و مکزيک رقابت مي‌کند. در گروه B نيز تيم‌هاي شيلي، کامرون، آلمان و استراليا حضور دارند.





منبع : تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار