نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، گفت: خرید تولیدات داخلی سبب تقویت اقتصاد و اشتغال جوانان می شود و اقتصاد مقاومتی نیز وارد سفره های مردم می شود.
کد خبر: ۴۴۲۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ 17 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از شبستان عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ب، گفت: باید دولت و ملت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش بیشتری کنند.
 
وی افزود: مردم نسبت به خرید کالای ایرانی و تولیدات داخلی بی تفاوت هستند و این نوعی ضعف به شمار می رود و سبب می شود که چرخه اقتصاد و تولید ملی به کندی بچرخد.
 
مصری، با اشاره به اینکه خرید تولیدات داخلی اقتصاد کشور را دگرگون می کند، اظهار کرد: خرید تولیدات داخلی سبب تقویت اقتصاد و اشتغال جوانان می شود و اقتصاد مقاومتی نیز وارد سفره های مردم می شود.
 
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نهاد های فرهنگی باید استفاده از کالاهای داخلی را فرهنگ سازی کنند، تاکید کرد: حوزه های نظارتی نیز باید با جدیت کیفیت کالاها را ارزیابی کنند.
 
به گفته وی یکی از عوامل تضعیف اقتصاد داخلی کالا های قاچاق است و مسئولان نسبت به معدوم ساختن کالاهای قاچاق اهتمام لازم را داشته باشند.
 
این مقام مسئول، با اشاره به اینکه دولت در حوزه اقتصاد بسیار ضعیف عمل کرده است، تصریح کرد: مردم ما از بیکاری و مشکلات اقتصادی به شدت رنج می برند و دولت باید در راستای اشتغالزایی گامی محکم بردارد.
 
مصری، ابراز کرد: مردم کرمانشاه در محرومیت هستند چرا دولت چاره ای برای رفع معضل بیکاری در کرمانشاه نمی اندیشد؟ مردم کرمانشاه به شدت از وضعیت بیکاری ناراحت هستند.
 
وی در پایان سخنانش، با بیان اینکه مردم منتظر تحقق وعده های آقای روحانی هستند، یادآور شد: آقای روحانی باید بر وعده های خود جامعه عمل بپوشاند.
 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار