استاندار اردبیل گفت: توجه به مسائل زیست محیطی باید مورد توجه واحدهای تولیدی اردبیل باشد.
کد خبر: ۴۴۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷ 07 June 2015

به گزارش تسنیم،‌ مجید خدابخش در جلسه گفتگوی دولت و بخش‌خصوصی که در اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد،‌ اظهار داشت: این که استان اردبیل به عنوان پایلوت صنعت سبز انتخاب شده بسیار حائز اهمیت و برای استان خوب است که واحدهای تولیدی استان اردبیل باید توجه به مسائل زیست محیطی را جزء اولویت‌های خود قرار دهند.

وی گفت: آلایندگی واحدهای تولیدی در اردبیل نباید به گونه‌ای باشد که این استان نیز همانند استان‌های مرکزی و اصفهان دچار مشکلات آلودگی هوا بر اثر آلایندگی واحدهای تولیدی شود چرا که در این صورت محیط زیست با آسیب جدی مواجه می‌‌شود.

استاندار اردبیل افزود: باید بر اساس قانون زمان ورود و خروج واحدهای تولیدی به آلایندگی توسط سازمان محیط زیست با دقت صورت بگیرد تا مشکلی برای واحدهای تولیدی پیش نیاید و این واحدها بتوانند با رعایت مقررات در این رابطه به فعالیت خود ادامه دهند.

خدابخش تصریح کرد: مذاکراتی با رئیس سازمان محیط زیست انجام می‌دهیم تا اعلام آلاینده بودن و یا نبودن واحدهای تولیدی استان اردبیل به اداره کل حفاظت از محیط زیست استان واگذار شود چرا که در این صورت این فرآیند در زمان کوتاهی به انجام رسیده و موجب ایجاد مشکلاتی برای واحدهای تولیدی نمی‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار