استان یزد در شاخص مرگ ومیر ناشی از تصادفات رانندگی درون شهری درسال 94 درصدر استان های کشور قرارگرفته است .
کد خبر: ۴۴۳۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۹ 19 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ براساس آماری که در یکی از کانال های خبری استان در فضای مجازی منتشرشده استان یزد در شاخص مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی درون شهری درسال 94 در صدر استان های کشور قرارگرفته است .

برهمین اساس استان یزد به لحاظ مصدومیت ناشی از تصادفات درون شهری هم در جایگاه دوم  کشور قرار گرفته است.

این آمار در حالی است که رئیس پلیس راهور استان یزد اخیرا اعلام کرده است بانصب دوربین های ترافیکی یزد در جایگاه دوم کاهش آسیب های حوادث رانندگی قرارگرفته است.

وی درپاسخ به اینکه دوربین ثبت تخلفات چقدر در کاهش تصادفات موثر بوده گفت: در بحث تصادفات درون شهری استان یزد در سال 92 و 93 دارای بیشترین تصادفات بوده است.

سرهنگ جمشیدی افزود: درسال 94 میزان تصادفات 8 درصد کاهش تصادفات فوتی  داشته است و در سال 95 دارای 23 درصد کاهش تصادفات و رتبه دوم کاهش تصادفات فوتی کشور را دارا بوده ایم و رتبه دوم کاهش تصادفات فوتی و رتبه اول تصادفات جرحی راداشته ایم و ما این آمار را تایید نمی کنیم براساس سال 95 رتبه دوم کاهش تصادفات کشوری راداشته ایم.

وی خاطرنشان کرد با نصب دوربین ها و اقدامات فرهنگی و پارک ترافیک ما شاهد کاهش آمار تصادفات بوده ایم و درسال 93 ما 38 درصد تصادف کامیون با عابر یا موتورسیکلت را داشته ایم.
 
 
خبرگزاری صداوسیما 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار