معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان:
تابناک: معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه زمینه راه‌اندازی منطقه ویژه نفت، گاز و پتروشیمی در شهرضا مهیا شده است، گفت: براساس آمار 80 درصد از بیکاران در شهرضا تحصیلات دانشگاهی دارند.
کد خبر: ۴۴۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸ 08 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سیدرضا عقدایی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرضا اظهار کرد: 6 سال فعالیت در سمت فرماندار شهرضا به عنوان ماندگارترین و شیرین‌ترین دوران خدمتی بنده محسوب می‌شود و در طول این مدت همواره شاهد رعایت اخلاق و انصاف مردم این شهرستان نسبت به مسئولان بودم.

وی با بیان اینکه اجرای برخی پروژه‌های عمرانی در شهرضا سال‌های زیادی به طول انجامیده است، بیان داشت: پروژه فاضلاب شهری شهرضا از بارزترین مصادیق این موضوع است که با وجود نقش حیاتی آن در توسعه و تعالی شهرستان تاکنون به طول انجامیده و انتظار می‌رود با اختصاص اعتبارات مناسب شاهد بهره‌برداری کامل از آن باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه تلاش برای حل مشکلات ساختاری حاکم بر اقتصاد کشور در دستور کار دولت قرار دارد، بیان داشت: دولت تدبیر و امید با سه رویکرد بازگشت به اصل قانون، مبارزه با فساد و تقویت حس دولت‌داری نسبت به تدوین سیاست‌های خرد و کلان خود اقدام کرده است و انتظار می‌رود در این راستا شاهد حل وفصل مشکلات کشور باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهرضا به لحاظ برخورداری از نواحی و شهرک‌های صنعتی جزو شهرهای توسعه یافته محسوب می‌شود، گفت: با پیگیری‌های مکرر انجام گرفته، زمینه راه‌اندازی منطقه ویژه نفت، گاز و پتروشیمی در شهرضا مهیا شده است و انتظار می‌رود در آینده نزدیک شاهد آغاز عملیات احداث این منطقه باشیم.

عقدایی با تاکید براینکه حل مشکل بیکاری در شهرضا مستلزم حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است،عنوان کرد: براساس آمار و اطلاعات موجود، 80 درصد از بیکاران شهرضا دارای تحصیلات دانشگاهی هستند و ایجاد اشتغال پایدار برای این افراد باید در دستور کار مسئولان امر باشد.

وی با اشاره به اینکه شهرضا در حوزه بهداشت مردان به عنوان قطب جنوب استان اصفهان محسوب می‌شود، متذکر شد: در جریان بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان امیرالمومنین (ع) درخصوص اختصاص اعتبار یکصد میلیارد ریالی به بخش بهداشت و درمان شهرضا اقدام شد که نیمی از این اعتبار در هفته گذشته اختصاص یافته و در همین راستا انتظار می‌رود شاهد حل و فصل بخش قابل توجهی از مشکلات مردم در این حوزه باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار