به گزارش تابناک محمودرضا تخشید رییس مرکز امور نمایشی سیما، درباره‌ی آخرین وضعیت تولید سریال‌های مناسبتی ماه مبارک رمضان اظهار کرد: گروه سازنده مجموعه تلویزیونی «پایتخت» در شیرگاه مازندران مشغول کار هستند و هدایت هاشمی نیز به جمع بازیگران سریال پیوسته است.
کد خبر: ۴۴۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳ 08 June 2015

وی افزود: تدوین به طور همزمان توسط خشایار موحدیان و سعید سیاح در حال انجام است و آریا عظیمی‌نژاد نیز همچون بخش‌های قبلی این اثر ساخت موسیقی را بر عهده دارد.

رییس مرکز امور نمایشی سیما درباره حذف نقش جمشید مشایخی در «پایتخت» و حواشی این مساله در مطبوعات توضیح داد: در متن اولیه قرار بر این بود که استاد نقش خود را بازی کنند، اما با توجه به روند داستان این نقش حذف شد. کما اینکه حضور ایشان قطعا افتخاری برای این اثر محسوب می‌شد.

تخشید همچنین درباره‌ی نگرانی‌های موجود درباره افزایش قسمت‌های «پایتخت» به 26 قسمت و احتمال افت دراماتیک قصه تصریح کرد: قطعا این اتفاق رخ نخواهد زیرا در کنداکتور نوروزی این مجموعه، ما معمولا 15 قسمت 60 دقیقه‌ای داشتیم و در کنداکتور ماه مبارک رمضان 26 قسمت 35 الی 40 دقیقه‌ای، در نتیجه به لحاظ مجموعه زمان پیش بینی شده برای قصه، تغییر محسوسی را شاهد نخواهیم بود. علاوه بر اینکه خوشبختانه داستان از جذابیت‌های کافی برخوردار است و مولفه‌های معنوی این ماه الهی نیز در لایه‌های قصه لحاظ شده و ان‌شاء‌الله همچون مجموعه‌های گذشته «پایتخت» با استقبال مخاطبان مواجه خواهد شد.

محسن تنابنده، احمد مهران‌فر، علیرضاخمسه، ریمارامین‌فر، نسرین نصرتی، منگ‌هانچانگ (بازیگر نقش چوچانگ)، مهران احمدی، سارا و نیکا فوقانی اصل و ... از بازیگران «پایتخت» هستند و این سریال از ابتدای ماه مبارک رمضان هر شب از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار