دبیر همایش پد خندق در بهمئی خبرداد:
امین روانان : از همه کسانی که در عملیات پد خندق حضور داشتند و تمامی رزمندگان و جانبازان و خانواده های شهدا در این برنامه دعوت به عمل می آید .
کد خبر: ۴۵۰۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ 30 June 2017
 
دبیر همایش پد خندق ویژه برنامه (شب شعر و خاطره ) ویژه ایثار گران و جانبازان و خانواده شهدا شهرستان بهمئی در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد روز شنبه ۱۰/۴/۹۶ساعت ۲۰:۳۰شب برگزار می شود ‌

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امین روانان افزود :با توجه به اینکه سالروز حماسه پد خندق در ۴تیر بوده است و رزمندگان استان و شهرستان بهمئی در عملیات پد خندق حماسه آفریدند لذا شب شعر و خاطره گویی توسط فرزندان بهمئی عملیات پد خندق برای نسل جدید انقلاب برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد : از دو نفر از فرماندهان گردانهای پد خندق سردار شکر الله واهبی زاده و علی مردان روستا به عنوان سخنران برنامه و تشریح عملیات و دلاوریهای فرزندان بهمئی استفاده خواهیم کرد .

وی گفت : از همه کسانی که در عملیات پد خندق حضور داشتند و تمامی رزمندگان و جانبازان و خانواده های شهدا در این برنامه دعوت به عمل می آید .
روانان افزود :این برنامه به همت جوانان پر شور شهرستان بهمئی و مشاور جوان فرمانداری با همکاری بنیاد شهید و سپاه پاسداران و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود که جا دارد از همه نهادها و اداراتی که با ما همکاری داشتند کمال تقدیر و تشکر نمایم .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
درود برجوان ولایی بسیجی خستگی ناپذیرامین روانان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار