تصاویر منتشر شده از اولین حضور مجتبی جباری در تمرینات استقلال نشان می‌دهد او توانسته شور و شعف فوق‌العاده‌ای را برای هواداران و مجموعه باشگاه به همراه آورد.
کد خبر: ۴۵۰۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹ 01 July 2017
به گزارش تابناک : اما نگاهی به تصاویری دیگر از تمرین روز گذشته نکته‌ای عجیب را هم روشن می‌کند. واکنش‌ منصوریان به حضور جباری؛ و نگاه‌هایی که هر معنایی به جز شور و شعف و هیجان در خود دارد. شاید در خوش‌بینانه‌ترین حالت ممکن منصوریان جوان به این فکر می‌کند که چطور این حجم از ستاره‌های سابقه‌دار را در مشت خود نگه دارد. جباری، رحمتی، منتظری، حیدری و… مشخص است که جذب جباری او را به تفکر بیشتر و عمیق‌تر درباره آینده استقلال مجبور کرده.
پیش از این که دو طرف برای قرارداد به توافق برسند، مشخصا بین سرمربی آبی‌ها و ستاره شماره ۸ هواداران استقلال اختلافاتی وجود داشته. به خصوص بعد از مصاحبه‌ای که جباری در آن پیوستن‌اش به استقلال را مشروط به مشخص شدن سرمربی جدید می‌دانست. پژمان منتظری اما همه تلاش‌اش را کرد تا جباری هم آبی‌پوش شود. حتی گفته میشد شرط گذاشت که فقط در صورت جذب جباری او هم به استقلال برمی‌گردد. حالا منصوریان هر دو بازیکن را جذب کرده و البته شادی بی‌حد و حصری به هواداران استقلال هدیه داده. هوادارانی که این خریدها را موجب کارایی بیشتر استقلال می‌دانند؛ و منصوریان هم می‌خواهد همین را اثبات کند. رسیدن به توفیق اجباری؛ هر چند با جذب ستاره‌هایی که آخرین سال‌های حضورشان در فوتبال را می‌گذرانند.





منبع : پارس فوتبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار