یولین دراکسلر و تیمو ورنر، دو بازیکن جوان و آینده دار تیم ملی آلمان بعد از قهرمانی این تیم در رقابت های جام کنفدراسیون های ۲۰۱۷، جایزه توپ و کفش طلایی را به دست آوردند.
کد خبر: ۴۵۲۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵ 03 July 2017
به گزارش تابناک : بعد از اینکه یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان ترکیبی جوان و کم تجربه را برای حضور در رقابت های جام کنفدراسیون ها به روسیه فراخواند، مورد انتقادات بسیاری قرار گرفت و این تصمیم را بی احترامی به سایر تیم های حاضر قلمداد کردند.
با اینحال، مانشافت نشان داد که در راه خود عزمی جزم دارد و بعد از صدرنشینی در گروه B رقابت ها، موفق شد در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۴-۱ مکزیک را شکست داده و سپس در فینال با حساب ۱-۰، قهرمان کوپا آمریکا را مغلوب کرد و به مقام قهرمانی رسید. در پایان این تورنمنت، یولین دراکسلر ۲۳ ساله به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت انتخاب شد.
تیمو ورنر هم با ۳ گل، همراه با لئون گورتسکا و لارس اشتیندل آقای گل رقابت ها شد اما به خاطر دو پاس گلی هم که داده بود، جایزه کفش طلایی را به دست آورد. کلودیو براوو هم با وجود اینکه در فینال همراه با شیلی شکست خورد، اما به خاطر درخشش خیره کننده مقابل پرتغال در مرحله نیمه نهایی، جایزه دستکش طلایی را به دست آورد.




منبع : پارس فوتبال 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار