مدیر کل تبلیغات اسلامی ایلام از تشکیل هسته های فرهنگی جوان در فصل تابستان امسال در این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۵۲۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱ 03 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام محمد فتاحی  افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته 20 پایگاه تابستانی با عنوان هسته های فرهنگی جوان برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان در شهرستان های این استان راه اندازی می شود.
 
وی ادامه داد: برنامه های هسته های فرهنگی جوان در زمینه های مختلف دینی، فرهنگی، مذهبی و غیره است که با جذب جوانان و نوجوانان خدمات لازم را به آنها در طول تابستان ارایه می کنند.
 
وی اضافه کرد: تشکیل هسته های فرهنگی جوان از سوی سازمان تبلیغات اسلامی با هدف بسترسازی برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان انجام تا بخشی از مشکل اوقات فراغت نوجوانان این استان چه رفع شود.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: رسالت هسته های فرهنگی جوان اجرای برنامه های فرهنگی و معنوی بوده و فعالیت این هسته های فرهنگی همه ساله در طول تابستان با استقبال مواجه می شود.
 
وی همچنین از اجرای طرح قرآنی 1451 در فصل تابستان امسال خبر داد و گفت: در اجرای این طرح که همزمان با سراسر کشور اجرا می شود حفظ و ترجمه سوره ملک و واقعه در دستور کار قرار خواهد گرفت.
 
حجت الاسلام فتاحی پیش بینی کرد: پنج هزار نفر در تابستان امسال زیر پوشش برنامه های قرآنی و فرهنگی این سازمان قرار گیرند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار