نماینده مردم سمنان در مجلس:
نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس گفت: پیوستن به سازمان همکاری شانگهای اقتصاد کشور را متحول می‌کند و امروز باید فناوری روز جهان وارد ایران شود.
کد خبر: ۴۵۲۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 03 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، احمد همتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره ورود غول‌های صنعت جهان به کشور اظهار کرد: شاهد حضور کشورهای بزرگ صنعتی در ایران برای سرمایه‌گذاری هستیم.

وی ادامه داد: ازجمله این شرکت‌های بزرگ صنعتی، می‌توان به شرکت‌های آلمانی مانند بنز و ... اشاره کرد که ایران را محل امن سرمایه‌گذاری دانسته‌اند.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر بر لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی تأکید دارند، اضافه کرد: رهبری امسال را هم سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» نامگذاری کردند.

همتی با اشاره به اینکه بستن قرارداد با غول‌های صنعتی جهان ذیل اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: وقتی در اقتصاد مقاومتی درون‌زایی را مطرح می‌کنیم، به دنبال آن برون‌نگری هم عنوان می‌شود.

وی با بیان اینکه باید از تکنولوژی‌های روز جهان استفاده کنیم، اضافه کرد: کشورهایی که تمایل دارند با ایران اسلامی ارتباط تجاری و اقتصادی داشته باشند، باید جذب شوند.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با تأکید بر اینکه اعتقاد داریم دشمن‌ستیزی باید در رأس سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی ایران باشد، افزود: معتقدیم دشمن‌تراشی به همان ترتیب برای کشور می‌تواند مضر باشد.

همتی با اشاره به اینکه باید مقابل دشمنان اصلی کشور با قدرت بایستیم، تصریح کرد: نباید در این شرایط اجازه سوءاستفاده به دشمنان اصلی دهیم تا ارتباط ما را با سایر کشورها مخدوش کنند.

وی با بیان اینکه با کشورهای جهان مشکلی نداریم و آن‌ها هم با ما مشکلی ندارند، اضافه کرد: باید از تکنولوژی این کشورها در ابعاد مختلف و شرکت‌های بزرگ جهان استفاده کنیم.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با تأکید بر اینکه جلسات مختلفی با وزارت امور خارجه، وزارت دفاع و سایر وزارتخانه‌ها داشتیم، تصریح کرد: تأکید شد حتماً ایران در سازمان همکاری شانگهای حضور داشته باشد که از ساختار امنیتی، اقتصادی و نظامی خوبی برخوردار است و می‌تواند وضع اقتصادی کشور را متحول کند.

همتی با اشاره به اینکه پیوستن به این قرارداد اهمیت خاصی دارد، اظهار کرد: این امر می‌تواند برای کشورهایی که دنبال ارتباط با ایران اسلامی هستند، جاذبه‌های خوبی ایجاد کند.

برچسب ها: احمد همتی ، اقتصاد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار