رئیس هیئت ورزش های رزمی استان اردبیل گفت: جمعیت خانواده ورزشکاران رزمی این استان پنج هزار نفر است.
کد خبر: ۴۵۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹ 09 June 2015

اسلام عبدی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید به اقبال گستردهدر این استان به رشته های رزمی تصریح کرد: در حال حاضر نزدیک به پنج هزار ورزشکار رزمی کار در این استان شناسایی شده است.

وی تعداد ورزشکاران ساماندهی شده را دو هزار نفر برشمرد و گفت: تلاش بر این است با توسعه این ورزش و همگانی سازی آن زمینه حضور فعال تر در رقابت های ملی و بین المللی افزایش یابد.

رئیس هیئت ورزش های رزمی استان در خصوص فعال سازی حوزه بانوان در این هیئت گفت: طی ماه های اخیر ورزش بانوان به صورت جدی مورد توجه بوده و موجب شده بانوان همپای آقایان در مسابقات حضور یابند.

عبدی از جمله این مسابقات را انتخابی تیم ملی عنوان کرد و گفت: در این رقابت ها چهار نفر از ورزشکاران زن رزمی کار مدال کسب کردند.

قهرمان جهانی کاراته و کیک بوکسینگ اضافه کرد: در شهرستان های مشگین شهر، پارس آباد، اردبیل، نمین و خلخال ورزش بانوان قویا فعال شده است.

وی از جمله برنامه های فعلی این هیئت را اعزام دو تن از ورزشکاران به مسابقات جهانی کیک بوکسینگ اسپانیا عنوان و اضافه کرد: تمرینات این اعزام برای بنده و آقای معرفت جمالی از ورزشکاران به نام این رشته آغاز شده است.

عبدی حضور ورزشکاران استان در این رقابت جهانی را بیانگر پتانسیل های قابل توجه در رشته کاراته و کیک بوکسینگ دانست و افزود: در نظر داریم به صورت گسترده زمینه جذب و حمایت از ورزشکاران را در سال جاری فراهم سازیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار